800
۰
رئیس مرکز بهداشت زاهدان خبر داد:

بیش از سه هزار بازرسی از اماکن عمومی و اصناف در طرح سلامت نوروزی

سید محمود فاطمی گفت: در اجرای طرح سلامت نوروزی بیش از سه هزار بازرسی از اماکن عمومی و اصناف توسط مرکز بهداشت زاهدان انجام شد. بیش از سه هزار بازرسی از اماکن عمومی و اصناف در طرح سلامت نوروزی
بیش از سه هزار بازرسی از اماکن عمومی و اصناف در طرح سلامت نوروزی
 به گزارش شستون؛ سید محمود فاطمی؛ رئیس مرکز بهداشت زاهدان در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: همکاران ما در مرکز بهداشت شهرستان زاهدان امسال نیز بدون وقفه به خدمت رسانی در روزهای نخستین سال مشغول بودند.

وی افزود: بر این اساس تسهیلات زایمانی تحت پوشش، امسال مجموعاً ۴۲۷ نفر پذیرش داشت که از این تعداد ۱۵۲ مورد زایمان در خود مرکز و نیز ۱۰ مورد اعزام به مراکز درمانی (از جمله یک مورد به وسیله بالگرد) انجام گرفته است.

رئیس مرکز بهداشت زاهدان با اشاره به طرح بسیج نظارت های نوروزی تصریح کرد: بازرسان واحد سلامت محیط و کار در قالب طرح «بسیج نظارتهای نوروزی» به صورت گسترده اماکن عمومی، محل های اسکان مسافرین، مبادی ورودی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی را مورد پایش قرار دادند.

وی ادامه داد: در این بازدیدها از فعالیت ۴۱ واحد متخلف جلوگیری به عمل آمد و به ۳۳۳ واحد نیز اخطار رفع نواقص بهداشتی ابلاغ شد.

فاطمی گفت: سه هزار و ۸۷۷ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و یا فاقد مشخصات بهداشتی جمع آوری شد و ۲۰۷ مورد شکایت مردمی از طریق سامانه تلفنی ۱۹۰ و به صورت مستقیم رسیدگی به عمل آمد.

انتهای پیام/ http://asrehamoon.ir/vdcb9zb85rhba8p.uiur.html
 
پنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب: 25145
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *