800
۰
دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان؛

اعطاء ۶۶۵ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان طی سال ۱۴۰۰

ایرج حسن پور گفت: بازگشت به اشتغال ۵۷۶ نفر با احیا، تعداد ۳۸ واحد صنعتی و معدنی از طریق مصوبات کارگروه تسهیل رفع موانع تولید استان، طی سال گذشته است.
اعطاء ۶۶۵ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان طی سال ۱۴۰۰
 به گزارش شستون؛ به نقل از زاهدنیوز، ایرج حسن پور؛ سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان در اولین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال‌جاری بیان کرد: درسال گذشته در قالب مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، مجموعا به تعداد۳۴ واحد تولیدی به میزان ۶۶۵ میلیارد تومان در بخش های سرمایه در گردش، ایجادی و توسعه تسهیلات اعطا، شده است که منجر به تثبیت اشتغال جهت پنج هزار و ۹۸۸ نفرشده است.

وی ادامه داد: طی سال گذشته به جهت حمایت از تولید تعداد ۲۲ جلسه اصلی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان برگزار شد که تعداد ۲۶۱ مصوبه اخذ و تا کنون ۶۱ درصد مصوبات اجرایی شده که مابقی مصوبات نیز در دست پی گیری است.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تصریح کرد: در سال قبل تعداد ۳۸ واحد صنعتی و معدنی از طریق مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید احیا، و دوباره به چرخه تولید بازگشتند که منجر به بازگشت مجدد ۵۷۶ نفر به اشتغال شده است.

حسن پور گفت: پیگیری احیا، واحدهای تحت تملک بانک های عامل و بازگشت آنها به چرخه تولید و ایجاد اشتغال از اهم برنامه های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال جاری است.

انتهای پیام/ http://asrehamoon.ir/vdcbwzb85rhba5p.uiur.html
 
دوشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 25181
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *