800
۰
فرماندار شهرستان زاهدان خبر داد:

تشدید نظارت بر قیمت‌ها و نحوه توزیع کالا در بازار رمضان/ بیش از 35 هزار واحد صنفی توسط بازرسان و تعزیرات نقره داغ شدند

ابوذر نخعی گفت: نظارت بر قيمت كالاهاي اساسي در بازار ماه مبارک رمضان از سوي ناظران بازرسی مرتب مورد نظارت قرار می گيرد تا نيازهاي روزمره مردم با مشكل روبرو نشود.
تشدید نظارت بر قیمت‌ها و نحوه توزیع کالا در بازار رمضان/ بیش از 35 هزار واحد صنفی توسط بازرسان و تعزیرات نقره داغ شدند
به گزارش شستون؛ ابوذر نخعی؛ فرماندار شهرستان زاهدان در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز با اشاره به نظارت بازار در ماه مبارک رمضان بیان کرد: در اولین جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان زاهدان، نظارت بر قیمت‌ها و تامین کالا در بازار و بازرسی های روزانه در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به مهم ترین تصمیات اخذ شده در ستاد تنظیم بازار افزود: تیم های مشترک بازرسی کالاهای ضروری و پرمصرف در سبد خانواده ها را باید به صورت روزانه رصد کنند و بابت تامین اقلام در ماه مبارک رمضان هم در طول ایام کمبودی احساس نشود و بحث قیمت گذاری کالا شبکه توزیع و عرضه نظارت با جدیت پیگری شود.

فرماندار زاهدان با بیان اینکه با هرگونه کم کاری، تخلف، گرانفروشی، کم‌فروشی شدیدترین برخورد خواهد شد تصریح کرد: اقلام ضروری و مهم خانواده ها از جمله برنج، روغن، مرغ، گوشت قرمز و شکر که در ایام ماه مبارک رمضان و مخصوصاً در نیمه دوم رمضان به دلیل برنامه ها و مراسمات مختلف مذهبی بیشترین مصرف را خانواده ها دارند بصورت ویژه تری نظارت انجام می شود.

وی ادامه داد: این طرحها در ادامه بازرسی طرح های سال قبل است که رشد حدود ۵۰۰ درصدی در بحث جریمه و تعداد پرونده‌های متخلف در سطح شهرستان است و تعداد بازرسی‌ها ۳۵ هزار و ۵۰۰ پرونده تخلف با اعتباری بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان تشکیل شده است و این مسیر با جدیت بیشتری و امسال پیگیری می شود.

نخعی با اشاره به نگرانی شهروندان بابت کمبود روغن تشریح کرد: کمبود روغن بخشی از آن اثرات روانی و شایعاتی بود که پیش آمده و دلیل دیگر به دلیل حجم بالای مسافران نورورزی در استان و همچنین بحث بارگیری از مبدا به دلیل تعطیلات در سطح کشور نوسانات جزئی پیش آمد و کمبود بصورت جدی در شهرستان زاهدان نبود.

وی گفت: تصمیمات جدی و مهمی در ستاد تنظیم بازار استان و شهرستان گرفته شد و در بعد تامین کالا، نظارت بر توزیع و قیمت‌گذاری را در برنامه ها خواهیم داشت تا مشکلات اساسی برای شهروندان پیش نیاید.

انتهای پیام/ http://asrehamoon.ir/vdcfeedyew6dj0a.igiw.html
 
دوشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب: 25182
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *