800
۰
فرماندار سراوان مطرح کرد؛

کسب افتخارات بزرگ سپاه پاسداران در حوزه امنیتی و دفاعی

سعید تجلیلی گفت: سپاه پاسداران در حوزه های امنیتی و دفاعی افتخارات بزرگی را کسب کرده است.
کسب افتخارات بزرگ سپاه پاسداران در حوزه امنیتی و دفاعی
سعید تجلیلی فرماندار شهرستان سراوان در گفتگو با خبرنگار شستون فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فرماندهان و کارکنان سلحشور این نهاد مقدس تبریک گفت.
 
 
 
 وی افزود : دوم اردیبهشت ماه هر سال یادآور رویداد مهمی در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی است، بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران در وصف این نهاد مردمی و پیشتاز در میدان های انقلاب و کشور فرمودند: اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
 
 فرماندار سراوان اذعان کرد: خدا را شاکریم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر سربلندی و کسب افتخارات بسیار بزرگ در حوزه دفاعی و امنیتی در میدان خدمت‌رسانی به مردم ایران در عرصه‌های مختلف درخشیده و در صحنه حوادث و بلایای طبیعی در سال‌های اخیر و موسم درگیری کشور با پدیده های طبیعی از قبیل سیل، زلزله و بیماری منحوس کرونا با حضور به موقع و موثر خود در صحنه های نیاز آسیب ها را به حداقل رسانده و بسیاری از مردم گرفتار را نجات داده است.
 
 تجلیلی خاطر نشان کرد: بنده این روز خجسته را به آحاد فرماندهان و کارکنان دلاور و سلحشور این نهاد مقدس تبریک می گویم و از درگاه خداوند متعال دوام توفیق و سربلندی آنان را در تحقق رسالت و ماموریت های خطیر فرارو طلب می کنم.
 
انتهای پیام/خ
جمعه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب: 25224
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *