800
۰
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)؛

جمع آوری زکات فطریه در سیستان و بلوچستان حضوری و مجازی انجام می شود/ پیش بینی 20 پایگاه در زاهدان برای دریافت فطریه

مهدی عبادی گفت: با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه امام جمعه، 20 پایگاه در زاهدان و هر شهرستان به تناسب بین یک تا پنج پایگاه آماده دریافت زکات فطریه شهروندان هستند.
جمع آوری زکات فطریه در سیستان و بلوچستان حضوری و مجازی انجام می شود/ پیش بینی 20 پایگاه در زاهدان برای دریافت فطریه
به گزارش شستون؛ مهدی عبادی؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: یک ماه بندگی خدا به پایان رسید و آخرین اقدام در ماه رمضان عید سعید فطر و پرداخت فطریه است.

وی افزود: ستاد دبیرخانه زکات در چند روز گذشته فعالیت خود را زیر نظر دفتر نماینده ولی فقیه امام جمعه زاهدان آغاز کرد و با هماهنگی معاون سیاسی اجتماعی استاندار در روز عید فطر مجموع کمیته امداد و بهزیستی باهم نسبت به جمع آوری فطریه در محل مصلی های سطح استان اقدام کنند.

عبادی تصریح کرد: با رعایت شیوه‌ نامه‌های بهداشتی، پایگاه‌های کمیته امداد زاهدان در مساجد، مصلی‌ها و مراکز برگزاری نماز عید فطر برای جمع‌آوری زکات فطریه نمازگزاران مستقر می‌شوند و مردم مؤمن و نیکوکار می‌توانند با مراجعه به این پایگاه‌ها و همچنین دفاتر کمیته امداد سطح استان نسبت به پرداخت زکات فطریه اقدام کنند.

وی ادامه داد: دفاتر و پایگاه های کمیته امداد در استان و روش‌های غیر حضوری برای دریافت زکات فطریه مردم زاهدان پیش‌بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اذعان کرد: پس از نماز عید سعید فطر برنامه جمع آوری زکات فطریه؛ 20 پایگاه در زاهدان و هر شهرستان به تناسب بین یک تا پنج پایگاه در سطح استان خواهد بود و به مدت سه روز ادامه دارد.

وی گفت: شهروندان می توانند با شماره کارت 6037997950059825 فطریه عام و 6037997950076665 کفاره غیرعمد و کد دستوری 5#*054*8877* و شماره تلفن 33517817 پاسخگوی سوالات احتمالی مردم خواهد بود.

انتهای پیام/ http://asrehamoon.ir/vdcdn50fnyt0o96.2a2y.html
 
يکشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 25290
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *