800
۰
مدیر آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی آبرنگ:

برگزاری سومین دوره آموزشی هنری در شهرستان سراوان

مدیرآموزشگاه آزاد هنرخای تجسمی آبرنگ تز برگزاری سومین دوره آموزشی هنری در شهرستان سراوان خبر داد.
معرق کاری
معرق کاری
بهروز بردبار در گفت و با شستون با اشاره به برگزاری سومین دوره آموزشی این آموزشگاه اذعان داشت: این دوره از کلاسها به صورت دائمی و سه ماهه است.
وی گفت:دوره های قبلی در هنرستان دخترانه ی مهر و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون فجر برگزار شده است لذا امسال کلاس های آموزشی به شکل مستقل از بیست و سوم مرداد در زیرزمین کانون فرهنگی آغاز خواهد شد.
مدیر آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی شهرستان سراوان نقاشی، طراحی، عکاسی، معرق و مشبک، خوشنویسی، گرافیک، روش تحقیق و مقاله نویسی در هنرهای تجسمی را از کلاس های آموزشی این دوره عنوان کرد و افزود:هدف از برگزاری این کلاسها پرورش و شناسایی استعدادهای برتر، غنی سازی اوقات فراغت و پرورش یافتن جوانان از لحاظ علمی و عملی زیر نظر اساتید مجرب و تحصیل کرده است.
بردبار در پایان با بیان اینکه کلاس های آموزشی برای دوره های مختلف سنی از ابتدایی تا بزرگسال تشکیل می شود از عبدالرحمن جنگی زهی (استاد خوشنویسی)، زاهد آرام (مدرس عکاسی)، خالد حسین بر (مدرس نقاشی)، سمانه بزرگزاده (مدرس روش تحقیق در هنرهای تجسمی )،محمد نور حسین بر (مدرس گرافیک )،عبدالجلیل صمدی (مدرس معرق و مشبک)، ام النبین کریمی (مدرس کلاس پرورش خلاقیت کودکان)، حمیده نورایی (مدرس گرافیک) تشکر و قدر رانی کرد.
گفتنی است کلاس های آموزشی آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی آبرنگ از ۲۳مرداد در دو نوبت صبح و عصر در زیر زمین سابق کانون فرهنگی واقع در خیابن انقلاب رو به روی فروشگاه فرهنگیان دایر است.
انتهای پیام/1319
پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۵۵
کد مطلب: 2034
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *