800
۰
فرماندار زاهدان؛

تسهیل خدمات به حاشیه نشین ها/ بیش از 200هکتار از اراضی زاهدان سنددار می‌شود‌

فرماندار زاهدان گفت: در راستای توسعه هماهنگ شهری ۲۸۵ هکتار از اراضی حاشیه شهر زاهدان سنددار می‌شود.
سند
سند
به گزارش شستون، مجتبی خانجانی در گفت‌وگو با دادمردان،  اظهار داشت: بمنظور توسعه متوازن شهری و ارائه خدمات به مناطق حاشیه شهر حدود ۲۸۵ هکتار از اراضی این مناطق سند دار می شود.
 
فرماندار زاهدان ادامه داد: به زودی فراخوان احراز مالکیت و صدور سند اعلام شده و شهروندان ساکنین مناطق حاشیه از جمله همت‌آباد، کریم آباد و محلات پشت فرودگاه باید نسبت به تهیه سند مالکیت خویش اقدام نمایند تا خدمات‌دهی مسئولان به این بخش تسهیل یابد.
 
وی افزود: توجه به حاشیه شهرها یکی از اولویتهای این نهاد است و در این راستا مطالعات مختلفی صورت گرفته و به نیازها و مشکلات شهر زاهدان توجه ویژه‌ای شده است.
 
وب با بیان اینکه پس از مطالعات انجام شده 16 اولویت در قالب سند توسعه عمران شهر زاهدان تعریف شده است، خاطر نشان کرد: بخشی از اهداف این سند با موضوعات مختلف شهری عملیاتی شده است.
 
خانجانی در پایان گفت: احداث پارک عمومی، اختصاص زمین به وسعت 6 هزار متر برای ایجاد تالار شهر زاهدان،  ایجاد 20 مکان آموزشی و اختصاص 30 درصد از بودجه نهادهای دولتی به اجرای طرح‌های عمرانی، فرهنگی، بهداشتی، آموزشی در حاشیه شهرها از جمله اقدامات انجام شده در این بخش است.
 
انتهای پیام/
 
چهارشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب: 2304
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *