800
۰
سرپرست آموزش و پرورش سراوان:

۳۵ پروژه خیری بومی در حوزه سراوان/کسب رتبه برتر کشوری در فعالیت های درس پژوهی

سرپرست آموزش و پرورش سراوان گفت: 35 پروژه خیری بومی یک تا 6 کلاسه در حوزه سراوان کلنگ زنی شده است.
لشثسلق
لشثسلق
ایوب دهواری سرپرست آموزش و پرورش سراوان در گفت وگو با خبرنگار شستون با بیان اینکه 35 پروژه خیری بومی در حوزه سراوان کلنگ زنی شده است، گفت: سه پروژه زنگیان، هوشک و کلپورگان در مهر ماه به بهره برداری می رسد.
وی با بیان اینکه در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم شهرستان سراوان کمبود نیروی دارد، افزود: سراوان رتبه اول کشوری را در فعالیت های درس پژوهی کسب کرده است.
سرپرست آموزش و پرورش سراوان ساماندهی فضای های آموزشی، ساماندهی نیروی انسانی، تعمیر و تجهیز وسایل مدارس، بهسازی و نوسازی مدارس، ترویج و اطلاع رسانی سنجش، شاداب سازی مدارس را از برنامه های سال تحصیلی جدید عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از برنامه های مهم آموزش و پرورش ترمیم فضاهای آموزشی فرسوده است.
وی با بیان اینکه از ظرفیت هنرمندان سراوان در غالب آموزش و هنر استفاده می شود، تصریح کرد: هنرمندان سراوان بیست مدرسه به متراژ 1200 متر مربع را به صورت رایگان رنگ آمیزی کردند.
دهواری با بیان اینکه از ظرفیت خیرین مدرسه ساز در ساخت و تکمیل پروژه ها استفاده می شود، بیان داشت: یک پروژه خیری بومی تکمیل شده است.
وی در ادامه گفت و گو با بیان اینکه در شهرستان سراوان با توجه به رشد جمعیت 230 آموزشگاه وجود دارد، اذعان کرد: با توجه به رشد جمعیت، سراوان از کمبود بیست فضای آموزشی رنج می برد.
ایوب دهواری سرپرست آموزش و پرورش سراوان با بیان اینکه از ظرفیت خیرین در تامین نوشت افزار استفاده شده است، اظهار داشت: 5 هزار و 500 نوشت افزار از خیرین گرفته شده وبرای مدارس ارسال شده است.
وی در پایان با بیان اینکه مشارکت خانواده ها در حوزه آموزش و پرورش نوعی سرمایه گزاری برای فرزندان خودشان است، گفت: خواسته ما از مسئولین این است که همانند سال گذشته در طرح حامیان مدارس حضور و مشارکت پر رنگی داشته باشند.
انتهای پیام/1675
پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 2563
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *