800
۰

نظرات جالب شهروندان «سوری» درباره پیروزی «ترامپ»+تصاویر

انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا که با پیروزی دونالد ترامپ بر رقیب دموکراتش پایان یافت با واکنش‌های جالب شهروندان سوری روبرو شده است.
rhseh
rhseh
به گزارش شستون، انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و پیروزی دونالد ترامپ جمهوری‌خواه در آن به موضوع داغ شهروندان سوری در شبکه‌های ارتباط اجتماعی تبدیل شده که نظرات خود را به اشکال مختلف بیان کرده‌اند، برخی از آنها ترامپ را مورد تمسخر قرار داده و اکثریت آنها در این زمینه اجماع دارند که موفقیت‌ها و دستاوردهای میدانی ارتش سوریه تاثیراتش بیشتر از انتخابات آمریکا و برای مردم سوریه مهم‌تر  است.
جامعه سوریه به طور کلی بر این باور است که نتایج انتخابات آمریکا تاثیری بر روند  تحولات سوریه ندارد، چرا که دولت‌ آمریکا به سبب حمایت آشکار از گروه‌های تروریستی عامل اصلی تشدید وخامت بحران سوریه است.
شهروندان سوری تاکید می‌کنند نظر آنها درباره آمریکا هرگز تغییر نخواهد یافت، مگر اینکه این کشور به حمایت از تروریست‌ها پایان دهد.
از سوی دیگر شهروندان سوری، هیچ یک از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواه ترامپ که پیروز شد و یا کلینتون دموکرات که شکست خورد، تایید نمی‌کنند، چرا که معتقدند سیاست آمریکا یک رویه ثابت دارد و فرقی نمی‌کند کدام فرد رئیس جمهور شود و این مسئله نشان می‌دهد که هیچ تفاوتی میان نامزدهای انتخابات آمریکا وجود ندارد و همگی از نظر ملت سوریه به خاطر رویکرد و رویه مشخص دولت آمریکا یکسان هستند.
شهروندان سوری همچنین این حقیقت را نادیده نمی‌گیرند که کاخ سفید اقدام به تحمیل تحریم‌های اقتصادی علیه ملت سوریه با همکاری اتحادیه اروپا کرده است که این تحریم‌ها مشکلات معیشتی فراوانی را برای زندگی آنها به وجود آورده است.
در حالی که انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و نتایج آن یکی از اولویت‌های جامعه سوریه نبوده، اما نگاهی به اظهارنظرهای شهروندان سوری در شبکه‌های ارتباط اجتماعی نشان می‌دهد که نبرد ارتش سوریه با گروه‌های تروریستی تنها دغدغه مهم و اساسی ملت است به ویژه نبرد حلب که ملت سوریه منتظر یکسره شدن آن به نفع خود و ارتش است.
درباره واکنش شهروندان سوری به نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و پیروزی ترامپ بر کلینتون، برخی معتقدند پیروزی ترامپ مهمترین دلیل بر اهمیت رسانه‌ها در صدور دروغ و رواج آن است، بیشتر رسانه‌ها در صف هیلاری کلینتون و حامی بودند و مدام به افکارعمومی می‌گفتند که ترامپ احمق و دیوانه است و جز خانواده‌اش، هیچ کس وی را انتخاب نخواهد کرد، بنابراین ماشین رسانه‌ای عربی و غربی حامی کلینتون فقط در فضا برنده و در زمین بازنده شدند،‌ بنابراین این ترامپ احمق مبارک دیوانگان جهان !
یک شهروند دیگر نوشته است : ترامپ بدترین رئیس جمهوری آمریکا به سبب گرایش و نگرش‌های تجاری صرف دارد. شهروند دیگر بر ضرورت عبرت گرفتن ترامپ از  سران سابق آمریکا تاکید می‌کند که گفته بودند اسد باید برود، ولی همه آنها رفتند و اسد باقی مانده است.
یک شهروند دیگر تاکید کرده است: پیروزی‌های ارتش سوریه در صحنه میدانی برایم از انتخابات آمریکا و نتایج آن مهمتر بوده، آزادسازی مدرسه الحکمه در شهر حلب برای من بسیار مهمتر از پیروزی ترامپ یا کلینتون بوده است.
فعال دیگری هم به تمسخر نوشته است : ترامپ 244، کلینتون 209 و ارتش عربی سوریه 1070 که اشاره وی به موفقیت ارتش سوریه در آزادسازی مجتمع مسکونی راهبردی 1070 در حومه غربی حلب همزمان با اعلام پیروزی ترامپ است





منبع: تسنیم
يکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب: 3788
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *