800
۰

اگر خون شهید حُججی نبود امروز داعش دفتر «روزنامه قانون» را به آتش می کشید/ وزارت ارشاد به حرمت شکنی عده ای نان به نرخ روز خور پاسخ قاطع دهد

نماینده مردم اصفهان در مجلس خطاب به وزارت ارشاد گفت: برخی مانند عوامل روزنامه قانون، نان به نرخ روز می خورند و علیه مدافعان حرم، مطالب حرمت شکنانه می نگارند و وزارت ارشاد فقط نظاره گر است و اقدامی نمی کند.
jtrjd
jtrjd
به گزارش شستون؛ نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی، با بیان این مطلب که فلسفه اسلام ناب، تربیت انسان هایی است که با تفوا و اخلاص قدم برمی دارند، گفت: فلسفه اسلام حقیقی این است که انسان هایی را با ایمان و تقوا و همچنین اخلاق الهی تربیت کند تا در بین آنها عده ای شهادت را بر شقاوت ترجیح داده و به وصال برسند.
حجت الاسلام احمد سالک کاشانی با اشاره به اینکه ظرفیتی که فرد را منتخب قرار می دهد در دامان اسلام و قرآن پدیدار می شود، اظهار کرد: خمیر مایه تحقق این مساله از نطفه تا تربیت اولیه آنها در خانواده شکل می گیرد و در ادامه در دامان استادان، قرآن و بزرگان رشد می کنند و از حیث ارزش های دینی، صفا و صدق به مقامی خواهند رسید که منتخب خدا می شوند.
وی افزود: اثر وضعی خون شهید این است که پای شجره اسلام ریخته می شود و این شجره طیبه به وسیله خون شهید آبیاری خواهد شده و قطعا سایه این درخت بر سر جهانیان پهن می شود؛ از این سو، اسلام با بصیرت ملت را به گونه ای پرورش می دهد که در برابر دشمن ایستاده تا رشد ملت در امنیت کامل و در سایه اسلام محقق شود.
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس دهم گفت: دیدن صحنه سر بریدن شهید حججی، انسان را به یاد عاشورای امام حسین(ع) می اندازد و قطعا شهید آرام است زیرا به استقبال زیباترین سرنوشت می رود.
وی با بیان اینکه شهید خودسازی را با خون خود به ملت ها عرصه می کند، اذعان کرد: شهدای مدافع حرم، بصیرت و بینایی انسان ها را به گونه ای پرورش خواهند داد که دشمن شناس و اسلام شناس بار بیایند.
حجت الاسلام سالک ضمن اخطار به وزارت ارشاد مبنی بر اینکه باید نسبت به تعطیلی روزنامه قانون اقدام سریع و صریح انجام دهد، تاکید کرد: عده ای مانند عوامل روزنامه قانون، نان به نرخ روز می خورند و بر علیه شهدای مدافع حرم مطالب حرمت شکنانه قلم می زنند اما وزارت ارشاد فقط به نظاره نشسته است و هیچ اقدامی نمی کند.
به گفته وی، اگر نبود خون شهدایی مانند محسن حججی، امروز باید شاهد به آتش کشیده شدن دفتر روزنامه قانون توسط داعش باشیم.
وی با اشاره به اینکه خون شهید عامل اصلی رشد داعش را بر ملا می کند، گفت: ما نباید از عامل اصلی داعش که همان اسرائیل خبیث، آمریکای جنایتکار و عربستان است غافل شویم و دشمن اصلی را فراموش کنیم و یکی از رسالت های ارزشمند خون شهید بر ملا کردن ددمنشی دشمنان خارجی بر علیه اسلام است.
نماینده مردم اصفهان در مجلس بیان کرد: خون پاک شهید، حججی هایی را از نسل جوان و چهارم انقلاب تربیت می کند و جوانان تربیت یافته مکتب انقلاب، باید در مقابل اسرائیل تا نابودی کاملش، ذره ای کوتاه نیایند؛ همانگونه که شهید حججی در اسارت داعش، چیزی به غیر از اقتدار و عزت برای کشور نداشت.
وی با اشاره به اینکه مردم باید اهمیت حضور مدافعان حرم در سوریه را درک کنند، خاطرنشان کرد: هدف از حضور در برون مرزها برای دفاع از حریم اسلام، تقویت امنیت داخل کشور ایران است و قطع به یقین امنیت امروز در سایه عظمت شهدا پدید آمده است.
نماینده اصولگرای مجلس اظهار کرد: انتشار تصاویر سربریدن شهید محسن حججی، چهره جریان طالبان، داعش و حامیانشان را بیش از پیش در سطح جهان معرفی و مردم نسبت به دشمنان منفورتر می شوند.
وی با بیان اینکه امروز باید وحدت و اتحاد جامعه اسلامی را شاهد باشیم، گفت: خون شهید حججی، بنیه های وحدت و اتحاد جامعه اسلامی را در منطقه و ایران حول محور ولایت فقیه تقویت می کند و این ثمره شهدایی است که دست پروده امام خمینی(ره) و امام خامنه ای عزیز هستند.
حجت الاسلام سالک خاطرنشان کرد: اثر خون شهید معنویت، نورانیت، انس با قران و خدا را در جامعه دینی تقویت می کند.
منبع: دانا
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 8333
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *