800
۰

شام و وعده نمره بدهید تا اینگونه مراسم اصلاحات خلوت نشود! / تحریمها مربوط به دولت هاشمی است و تمدیدش نقض برجام نیست/ نماینده خلاف هم کرد مجازات نشود

محسن رهامی با عصابانیت از عدم حضور دانشجویان در مراسم سخنرانیش خواستار توزیع شام و اضافه کردن نمره به دانشجویان برای شرکت در مراسم اصلاح طلبها شد.
fdsgdfsg
fdsgdfsg
به گزارش شستون، در حالی که برخی از تشکل های انقلابی در دانشگاه رازی کرمانشاه از برگزاری مراسم روز دانشجو به دلایل آنچکه فشارهای بیرون از دانشگاه ذکر شده منع شده اند، محسن رهامی از مهره های تندرو و رادیکال جریان اصلاح طلب تقریبا برای صندلی های خالی سخنرانی کرد.
 
وی که مسئولین اسبق دانشگاه رازی را پیشرو در واکاوی (دامن زدن) به وقایع کوی دانشگاه عنوان کرد، گفت: جنبش دانشجویی را باید در وقایع سال ۷۸ جستجو کرد.
 
رهامی
 شام یا نمره می دادید تا دانشجوها می آمدند
به گزارش مرصاد، از حواشی سخنرانی رهامی اهانت وی به مردم شرکت کننده در هیاتهای مذهبی به بهانه عدم حضور دانشجویان پای سخنرانی او بود.
 
 بعد از اینکه یکی از مجریان ناشیانه از رهامی خواست تا وجود سرویس ایاب و ذهاب را اعلام کند، رهامی گفت: اعلام کردن این چیزها که کار سخنران نیست... اعلام می کردید شام هم می دهید که بچه ها می آمدند! مثل این هیات ها که در دیگ قرمه سبزی را باز می گذارند پنکه هم روی آن روشن می کنند تا بوی آن پخش شود و مردم را بکشانند... بروید از آنها یاد بگیرید... یا آقای سلیمی (معاون دانشگاه) اعلام کند که به هر دانشجو یه نمره اضافه می کنیم!!
 
رهامی همچنین گفت: ما همه ارکان کشور از رهبری و روسای قوا و ... که در قانون جایگاه دارند را قبول داریم و معتقدیم که باید این ارکان کشور نقد شوند. 
 

با منابع کشور نباید مشکل بیکاری باشد
رهامی بدون اشاره به عملکرد دولت یازدهم طی حدود ۴ سال اخیر گفت: کشوری که منابع نفت و گاز دارد نباید مشکل اشتغال داشته باشد... مشکل این است که نظارت بر منابع نیست و یکی مثل خاوری ۳ هزار میلیارد می برد و می رود...
 
رهامی همچنین به ماجرای اتهامات محمود صادقی نماینده تهران اشاره کرد و گفت حتی اگر نماینده خلافی کرده  نباید مامور فرستاد و او را بازداشت کرد!
 
سخنران مراسم روز دانشجو بدون اشاره به عملکرد دولت روحانی در دوره دولت یازدهم گفت: والله کسانی که کوتاهی کنند، بچه هایی که به علت فقر مالی به فساد کشیده می شوند، دخترانی که با عدم امکان ازدواج و تهیه جهیزیه به فساد کشیده می شوند، بچه هایی که به اعتیاد کشیده می شوند، در میدان ونک تهران اگر بروید پر از اعلامیه هایی است که چسبانده اند من کلیه ام را می خواهم بفروشم. صدها اعلامیه می بیند که کلیه می فروشند.چرا پدر باید کلیه اش را بفروشد برای جهیزیه بچه اش؟ درآمد ممکلت کجا رفته است؟ باید پاسخ بدهیم. 
 
آرزوی مرگ برای مخالفین فکری!
رهامی تلویحا برای برای از مخالفین فکری خود در کشور آرزوی مرگ کرد و گفت: بعضی ها انگار با عزرائیل قرارداد ترک مخاصمه امضا کرده اند ولی بالاخره این قرارداد تمام می شود! مثل داماتو!!!
 
رهامی
 تمدید تحریم مخالف برجام نیست!
محسن رهامی همچنین با اشاره به تمدید قانون تحریم های هسته ای آمریکا علیه ایران، گفت: به اعتقاد من این تحریمها که مربوط به دوران ریاست جمهوری آقای هاشمی است تمدیدش مغایر برجام نیست!
 
 با اعدام مخالفم
حجت الاسلام رهامی که یک روحانی شیعه است بدون اشاره به قوانین اسلام در خصوص قصاص خودش را مخالف اعدام معرفی کرد و گفت: من موافق نهضت حذف اعدامم...
رهامی
 سوالات بی پاسخ دانشجویان
برخی از دانشجویان در این مراسم از محسن رهامی سوالاتی پرسیدند که هملا بی پاسخ ماند. 
سوالاتی مانند: شما که از دوچرخه سواری مقامات سوئد خاطره می گویید بفرمایید اولین رئیس جمهور بنز سوار جمهوری اسلامی با خوی اشرافی گری چه کسی بود؟ چرا به او انتقاد نمی کنید؟ چرا جواب نمی دهید که نجومی بگیرها ذخیره نظامند یعنی چه؟
 
یک فعال سیاسی دانشجویی هم از سخنران مراسم پرسید: اینکه به جای دانشجویان کوی دانشگاه صدا سازی کردید و همان دانشجوها تکذیب کردند را پاسخ نمی دهید؟ اینکه باتوم های وزارت کشور را در اختیار دانشجویان قرار دادید چه؟
 

 
محسن رهامی عملا به این سوالات پاسخی نداد.
 
به گزارش مرصاد، محسن رهامی سال گذشته پیش از انتخابات مجلس شورای اسلامی به کرمانشاه اسلام اباد و گیلان غرب  سفر کرد که علاوه بر عدم استقبال از سخنرانی او در کرمانشاه مراسم شهرستان گیلان غرب نیز با واکنش مردمی برگزار نشد.
 
منبع: دانا
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب: 4212
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *