800
۰
در دوره آموزشی اعضای هیئت اجرایی عنوان شد:

انتخابات، مهم ترین روش تعیین حاکمان/انتخاب درست حق مردم است

فرماندار سراوان گفت: انتخابات یکی از مهم ترین روش ها و ابزار های تعیین حاکمان است.
gyjcgfj
gyjcgfj
به گزارش شستون، دوره آموزشی اعضای هیئت اجرایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای سراوان با حضور درویش نارویی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان سراوان، بخشدارن و اعضای هیئت اجرایی  در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان سراوان برگزار شد.

درویش نارویی فرماندار شهرستان سراوان در این جلسه ضمن تبریک ایام نوروز گفت: انتخابات شورای شهر و روستا در کنار انتخابات ریاست جمهوری انجام می شود و امیدواریم انتخابات سالم و صحیحی را برگزارکنیم.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: انتخابات یکی از مهمترین روش ها و ابزارهای تعیین حاکمان است.
 
فرماندار سراوان  چرخش نخبگان، رضایتمندی مردم، وحدت، امنیت و توسعه ملی را از تاثیرات انتخابات دانست و افزود: انتخابات می تواند در مسائل منطقه ای، داخلی و بین المللی تأثیر گذار باشد.

وی با بیان اینکه دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا  را پیش رو داریم، اظهار داشت: تلاش ما بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، چرا که رجوع به رأی مردم باعث رضایتمندی و وحدت ملی می شود.
 
نارویی نقش جوانان را در انتخابات بسیار تأثیرگذار عنوان نکرد وانتخاب درست را از حقوق مردم دانست و تصریح کرد: اعضای هیئت اجرایی که  مسئول اجرای انتخابات هستند در تمامی مراحل برگزاری انتخابات نقش مهم و حائز اهمیتی خواهند داشت.

وی در همین راستا، مشارکت و سلامت انتخابات را دو نکته اساسی و مهم دانست و اذعان داشت: مشارکت مردم در انتخابات باعث مستحکم تر شدن پایه های نظام خواهد شد و نگاه مسئولان نظام بر سلامت انتخابات باعث می شود واقعیت های جامعه محقق گردد.

نارویی فرماندارسراوان در پایان گفت: انتخابات شوراها یک رقابت محلی است و داوطلبان انتخابات برای کرسی و پارلمان های محلی به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/1675
پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب: 6067
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *