800
۰
امام جمعه موقت شهرستان سراوان:

متمرکز شدن دشمن بر مسائل اقتصادی کشور/ حضور مردم در انتخابات موجب عزت و اقتدار نظام است

امام جمعه موقت شهرستان سراوان حضور مردم در انتخابات را مانند خونی تازه دانست که موجب عزت و اقتدار نظام می شود.
ن
ن
به گزارش شستون، نماز جمعه هشتم اردیبهشت 96 به امامت حجت الاسلام و المسلمین علی جان زاده امام جمعه موقت شهرستان سراوان در مسجد جامع علی ابن ابیطالب (ع) این شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام و المسلمین علی جان زاده امام جمعه موقت شهرستان سراوان در جمع نمازگزاران جمعه این شهرستان شهادت جانسوز و مظلومانه 9 نفر از مأموران و سربازان وظیفه مرزبانی میرجاوه که در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسیدن را محضر فرمانده کل قوا، ولی امر مسلمین، ملت شریف ایران، همرزمان و خانواده شهدا تسلیت گفت و برای مجروحین آرزوی سلامتی کرد.
وی متمرکز شدن دشمن بر مسائل اقتصادی کشور را از تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای نامگذاری عناوین سال های متمادی با عنوان افتصاد مقاومتی دانست و به مردم توصیه کرد تا با خرید تولیدات ملی، صنعتی و کشاورزی که در داخل تولید می شود، از محصولات داخلی حمایت کنند.
امام جمعه موقت سراوان همچنین از مسئولین خواست تا بخش خصوصی و مردمی را فعال کنند و با مفاسد اقتصادی برخورد جدی انجام شود.
حجت الاسلام و المسلمین علی جان زاده با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات مانند خونی تازه موجب عزت و اقتدار نظام می شود، اظهار داشت: حضور در انتخابات وظیفه الهی، ملی و انسانی است که مردم باید نسبت به سرنوشت کشورخود اهمیت دهند زیرا رأی مردم به معنای واقعی کردن حق الناس است.
وی انتخاب فرد اصلح را تکلیف دینی و شرعی برشمرد که باید در انتخابات  فردی انتخاب شود که درد کشور را بداند،  بامردم صمیمی باشد، دلسوز و شجاع باشد، متدین باشد، به دنبال فساد و اشرافی گری و متظاهر نما نباشد.    
امام جمعه موقت شهرستان سراوان با اشاره به آغاز ماه شعبان، ولادت با سعادت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و امام سجاد (ع) را تبریک گفت.
وی گفت: قیام سرور و سالار شهیدان علیه حکومت یزید بخاطر حفظ اسلام بود که خود و فرزندان و یاران با وفایش مظلومانه در صحرای به شهادت رسیدند که خون مطهرشان موجب تداوم و بقای دین مقدس اسلام شد.
امام جمعه موقت شهرستان سراوان با توجه به روز جانباز، حضرت عباس (ع) را الگوی شجاعت، ایثار، ادب، وفاداری، ولایت محوری و مدافع واقعی حریم امامت و ولایت عنوان کرد و از خانواده معظم ایثارگران، جانبازان که برای دفاع از این مرز وبوم رنج و مشقت را تحمل می کنند، تشکر کرد.
وی زنده نگه داشتن قیام عاشورا را در گرو گفتار، رفتار، آموزش عبودیت و بندگی حق امام سجاد در قالب مناجات و ادعیه و زحمات حضرت زینب (س) برشمرد.

انتهای پیام/1319
جمعه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب: 6474
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *