800
۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیب و سوران:

نقش‌آفرینی رأی اولی‌ها در رویداد مهم سیاسی کشور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیب و سوران گفت: رسیدن به سن حضور رأی اولی‌ها در انتخابات، در حقیقت جشن بلوغ سیاسی برای مشارکت و نقش‌آفرینی در این رویداد مهم سیاسی است.
نقش‌آفرینی رأی اولی‌ها در رویداد مهم سیاسی کشور
غلامعلی سهرابی در حاشیه جلسه شورای آموزش‌وپرورش سیب و سوران که با حضور رأی اولی‌ها برگزار شد در گفتگو با خبرنگار شستون بیان کرد: حضور رأی اولی‌ها در انتخابات یعنی برگزاری پرشور شدن این تکلیف الهی و سیاسی در کشور که نشان از اهمیت ویژه آن دارد

وی ادامه داد: رسیدن به سن حضور رأی اولی‌ها در انتخابات، در حقیقت جشن بلوغ سیاسی برای مشارکت و نقش‌آفرینی در این رویداد مهم سیاسی است و حضور پرشور رأی اولی‌ها می‌تواند موتور شور و نشاط انتخابات را در جامعه به حرکت درآورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران با اشاره به اینکه انتخابات فقط یک رویداد سیاسی نیست، افزود: شرکت در انتخابات حق مردم و از وظایف و تکالیف هر فرد محسوب می‌شود و در واقع، مشارکت سیاسی به این معناست که مردم فعالانه در امر سیاست‌گذاری‌های آینده کشور مشارکت فعال داشته باشند و نسبت به آن احساس مسئولیت نمایند.

وی افزود: انتخابات از موضوعات زیربنایی در مسائل کشورمان است؛ شرکت مردم و انتخاب افراد اصلح در سرنوشت و تصمیم‌گیری کشور نقش مهمی دارد و غربی‌ها را شاهد هستیم که چگونه امروز و از ماه‌ها قبل برای عدم حضور نقشه چینی می‌کنند و باید همه اینها را به نحو مطلوبی جمع‌بندی و به همه مردم آشکارسازی کرد.

سهرابی در پایان از برگزاری جشن بزرگ رأی اولی در روز انتخابات خبر داد و گفت: هم‌زمان با برگزاری انتخابات جشن بزرگ رأی اولی‌ها در سطح شهرستان و بخش‌های مرکزی، هیدوچ و پسکوه  باهدف ایجاد شور و نشاط انتخاباتی برگزار می‌شود.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب: 27310
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *