800
۰
فرماندار سیب و سوران:

ناکامی دشمنان در ناکارآمد نشان دادن مسئولین

فرماندار سیب و سوران گفت: دشمن تلاش می‌کند تا با القای ناامیدی در جامعه به‌گونه‌ای جلوه دهد که و مسئولین برای رفع مشکلات مردم تلاش نمی‌کنند که در این زمینه ناکام مانده است.
ناکامی دشمنان در ناکارآمد نشان دادن مسئولین
به گزارش پایگاه خبری شستون، فرشاد گرگیچ در جلسه ستاد گرامیداشت دهه مبارکه فجر شهرستان سیب و سوران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارکه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نسبت به تلاش مضاعف مدیران در راستای اثرگذاری و اثربخشی به حوزه‌های مختلف، ایجاد تحول و داشتن خلاقیت در کار، برنامه‌ریزی مطلوب جهت اجرای برنامه‌ها، همراهی و همکاری همه دستگاه‌ها تأکید کرد.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام و نظام از اوایل انقلاب تاکنون با طرق مختلف علیه انقلاب و کشور تلاش کرده‌اند به‌طوری‌که هم اکنون با جلوه‌دادن اینکه مسئولین به فکر مردم نیستند و برای رفع مشکلات مردم کاری انجام نمی‌دهند، می‌خواهند یاس و ناامیدی را در جامعه القا کنند، اما به فضل الهی ناکام مانده و خواهند ماند.

فرماندار سیب و سوران ادامه داد: خدمات نظام بر کسی پوشیده نیست، کارهای بزرگ و اتفاقات خوبی رقم خورده است که می‌طلبد همه دستگاه‌ها با سرلوحه قراردادن جهاد تبیین این خدمات و اقدامات خوب را اطلاع‌رسانی کنند.

گرگیج در پایان ضمن اشاره‌به‌نزدیک شدن انتخابات، گفت: انتخابات یک تکلیف الهی قلمداد می‌شود می‌طلبد همه نسبت به انتخاب سرنوشت خود و رقم‌زدن آینده‌ای بهتر بی‌تفاوت نباشند و مشارکت نمایند و همه دستگاه نیز با تلاش و همکاری با ستاد انتخابات نسبت به ایجاد سازوکار لازم جهت برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و اعتماد افزا اقدام کنند.


انتهای خبر/
سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۴۱
کد مطلب: 27206
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *