800
۰
مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان:

امام حسین (ع) بزرگ پاسدار تاریخ اسلام است/ مبدل شدن توان دفاعی پاسداران به خار چشم دشمن

مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان امام حسین (ع) را بزرگ پاسدار تاریخ اسلام دانست که در واقعه کربلا با اهدای خون خود و فرزندان و یارانش از دین مقدس اسلام در مکتب الهی پاسداری کرد.
ب
ب
حجت الاسلام و المسلمین عودی جعفری مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان در گفتگو با شستون، ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار و با توجه به حماسه بزرگ واقعه عاشورا، امام حسن (ع) را بزرگ ترین پاسدارجهان به ویژه جهان اسلام دانست چرا که  در راستای پاسداری از مکتب اسلام و زنده نگه داشتن دین مقدس اسلام خون خود، فرزندان و یاران با وفایش را نثار کرد.
وی افزود: نامگذاری روز پاسدار را بی مسما  با ولادت امام حسن (ع) نمی توان دانست چرا که هدف و معیار تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و نیروهای بسیجی بر گرفته از قیام عاشورا ابا عبدالله الحسین (ع) است.
مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به توانمندی های نیروهای بسیجی و پاسدار و با توجه به حماسه آفرینی های پاسداران در عرصه های مختلف در صحنه های جهانی، گفت: امروزه  پیشرفت های چشمگیری در زمینه های دفاعی، امنیتی، پزشکی، موشکی و علمی را به برکت حضور نیروهای انقلابی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران شاهد هستیم که ترس و لرز را بر اندام دشمن انداخته است.
حجت الاسلام و المسلیمن عودی جعفری از پاسداران به عنوان حافظان انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن یاد کرد و ادامه داد: پاسداران با الگو پذیری از قیام عاشورا و وفاداری یاران سرور و سالار شهدا، مانند دژ مستحکم و نفوذ ناپذیری در هشت سال دفاع مقدس از آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا با جان فشانی دفاع  کردند.
وی در پایان پاسداران را مظهر اقتدار و شجاعت برشمرد و خاطر نشان کرد: پاسداران با روحیه جهادی که دارند با تمام قوا از تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران پاسداری می کنند که توان دفاعی و امنیت نیروهای پاسداری مانند خاری در چشم دشمنان نمایانگر شده است.
 
انتهای پیام/1319
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب: 6508
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *