800
۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان:

شرکت در انتخابات وظیفه شرعی همگان است/ مردم ایران باردیگر دشمن را مأیوس می کنند

امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان شرکت در انتخابات را وظیفه شرعی همگان عنوان کرد و ادامه داد: مردم ایران بار دیگر با حضور در پای صندوق های رأی دشمن را مأیوس می کنند.
م
م
مولوی سید عبدالصمد ساداتی امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان در گفتگو با شستون ضمن دعوت از تمامی آحاد ملت جهت حضور در انتخابات، اظهار داشت: حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات یکی از مهم ترین عرصه هایی است که مردم حضور داوطلبانه دارند و سرنوشت خویش و کشور را برای آینده رقم می زنند.
 وی افزود: شرکت مردم در انتخابات از نظر شرعی وظیفه همگان است که باید در چنین مواقعی که دشمنان کشور کمر همت به نابودی اسلام بسته اند، حضور پررنگ مردم باری دیگر خاری در چشم دشمنان می شود که فرد اصلح را چه در ریاست جمهوری و چه در شوراهای اسلامی شهر و روستایی گزینش کنند و رأی دهند.
امام جمعه شهرستان سراوان رأی دادن را حق هر ایرانی واجد شرایط دانست که قانون برای شهروندان در نظر گرفته است، اذعان داشت:  اگر کسی در این حماسه بزرگ و سرنوشت ساز شرکت نکند، با توجه به اینکه دیگران نیز در این عرصه حضور دارند، به منزله ضایع کردن حق دیگران هم در انتخاب فرد غیر اصلح و هم شرکت نکردن است.
مولوی ساداتی با بیان اینکه دشمن همیشه در کمین است تا مردم را به جهاتی سوق دهد که به نفعشان نیست، گفت: از اوایل انقلاب تا کنون دشمنان در حال دسیسه چینی بوده اند و خیرخواه ایران نیستند.
وی انتخاب فرد اصلح را از توصیه های شرعی و دینی عنوان و به مردم توصیه کرد: تا با انتخاب فرد اصلح به مشکلاتی که از قبیل فساد، تورم به وجود آمده است نجات دهد و اضافه کرد: مردم جمهوری اسلامی ایران در هر مقطع از زمان ثابت کرده اند که دشمن را شناخته اند و در تمامی عرصه های ملی با حضور داوطلبانه و خودجوش دشمنان را مأیوس کرده اند.
امام جمعه اهل سنت سراوان خاطر نشان کرد: مردم ایران بار دیگر با حضور حداکثری پای صندوق ها رأی به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و نقشه های دشمن را نقش برآب خواهند کرد.
 
 
انتهای پیام/
 
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب: 6841
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *