800
۰
در نشست مشورتی دهیاران مطرح شد

اتمام پروژه پست 132 برق شهر سیرکان تا سال آینده/موفقیت دهیاران در سایه انجام طرح های توسعه ای و اشتغال زایی

بخش دار بخش بم پشت سراوان در نشست مشورتی دهیاران اظهار داشت: فراهم کردن زمینه حضور مردم در طرح های توسعه ای و مشارکتی روستایی و انجام طرح های استغال زایی موجب موفقیت دهیاران خواهد شد.
jkgcvh
jkgcvh
به گزارش شستون، نشست مشورتی دهیاران بخش بم پشت شهرستان سراوان با حضور کریم زائـی بخشدار بم پشت، نورا نماینده برق منطقه ای استان سیستان و بلوچستان، شجاعی مدیر اداره برق سراوان و جمعی از دهیاران  در سالن اجتماعات بخشداری برگزارشد.
در این نشست کریم زائی بخشدار بخش بم پشت شهرستان سراوان ضمن تبریک به مناسبت روز قلم و دهیار اظهار داشت: ارزش قلم به درستی در قرآن کریم ذکر شده است و همه ما باید سعی کنیم به درستی از این ارزش الهی استفاده کنیم.
وی ادامه داد: دهیاران حاصل انتخاب درست مردم در شوراهای اسلامی روستاها هستند که آنچه در روستاها انجام می شود ماحصل تلاش دهیاران و همراهی اعضای شورای روستا با هماهنگی بخشداری است.
بخشدار بم پشت تصریح کرد:  افتخار می کنیم که دهیاری ها همانند شهرداری ها منشاء خدمات رفاهی و عمومی مردم در روستاها هستند.
وی با اشاره به اینکه با توجه به همه محدودیت های درآمدی کشور، در سال گذشته اعتبارات خوبی به حساب دهیاری‌ها واریز شد، افزود: اقدامات خوبی در روستاهای بخش بم پشت از قبیل پروژه‌ها بهسازی و زیرسازی معابر، جدول گذاری ، بوستان روستایی و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی صورت گرفت است.
کریمزائی بخشدار بم پشت در ادامه خاطر نشان کرد: دهیاران نباید تنها در زمینه بهسازی و کارهای زیر بنایی در روستاها فعالیت کنند و به سمت اقدامات توسعه ای، تشکیل تعاونی های مردمی و طرح های اقتصاد مقاومتی در روستا حرکت کنند تا علاوه بر حل مشکلات معیشتی مردم تولید و اشتغال زایی در روستاها انجام شود.
وی عنوان کرد: فراهم کردن زمینه حضور مردم در طرح های توسعه ای و مشارکتی باعث موفقیت دهیاران خواهد شد.
بخشدار بم پشت در پایان تهیه بانک اطلاعاتی از اسامی افراد موثر و شاخص‌ روستاها به منظور استفاده از نقطه نظرات و امکانات مادی و معنوی آنان در عمران و آبادانی روستا را از اقدامات موثر در پیش برد اهداف تولید و اشتغال روستایی عنوان کرد و اظهار داشت: ضمن ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب همه دهیارانی که ماشین آلات در اختیار دارند جهت عبور از وضعیت بحران کم آبی بدلیل محدودیت امکانات و اعتبارات دولتی درحمل آب شرب برای ساکنین روستاها با شرکت آبفار شهرستان سراوان همکاری کنند . 
محمد رفیع  شجاعی مدیر امور برق شهرستان سراوان در خصوص رفع افت ولتاژ برق اظهار داشت: تا پایان سال پست ۱۳۲ شهرسیرکان با اعتبار بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال راه اندازی خواهد شد.
گفتنی است پروژه پست ۱۳۲ برق از سراوان به سمت شهر سیرکان آغاز شده است که برق ۲۰ سال آینده بخش بم پشت را تامین خواهد کرد.
 
انتهای پیام/1675
پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب: 7678
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *