800
۰
در جلسه برنامه ریزی هفته عفاف و حجاب مطرح شد

زنان آسیب پذیر ترین قشر جامعه/ خانواده بنیان اصلی جامعه است

فرمانده سپاه شهرستان سراوان در جلسه برنامه ریزی هفته حجاب و عفاف اظهار داشت: خانواده بنیان اصلی یک جامعه است و رفع نیازمندی های خانواده ها باید براساس پیش گیری از مشکلات اجتماعی و فردی آنها باشد.
jtrdjrd
jtrdjrd
به گزارش شستون، جلسه برنامه ریزی سالروز حجاب و عفاف با حضور حجت السلام والمسلمین علی عبدالهی مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه، سرهنگ پاسدار محمد پودینه فرمانده سپاه سراوان و جمعی از مسئولین در سالن اجتماعات سپاه شهرستان سراوان برگزار شد.
در این جلسه سرهنگ پاسدار محمد پودینه فرمانده سپاه شهرستان سراوان اظهار داشت: موضوع حجاب و برگزاری برنامه های پیش رو جهت یادآوری حفظ حجاب صورت می گیرد و با توجه به واقعه کشف حجاب که در سال 1315 اتفاق افتاد این موضوع برای نسل های جوان باید تبیین شود.
وی با اشاره به اینکه در استان سیستان وبلوچستان بی حجابی دیده نمی شود، افزود: تکریم کسانی که مقابل اقدامات ضد دینی و مذهبی دشمنان ایستادگی کرده اند از اهمیت زیادی برخوردار است.
فرمانده سپاه سراوان افزود: مناسبت های پیش رو که در آینده جهت حفظ حجاب و عفاف برگزار می شود بهانه ای است که شعار ها و ارزش های دینی خود را در این راستا ابلاغ کنیم.
وی با اشاره به اینکه حجاب و عفاف مخصوص خواهران و قشر خاصی نیست و همه باید در حفظ آن کوشا باشند، تصریح کرد: در جامعه خواهران نسبت به حجاب آسیب ترین قشر جامعه هستند.
پودینه خاطر نشان کرد: هوشیاری و توانمند سازی خانواده ها جهت جلوگیری از آسیب های اجتماعی و مخرب مد نظر مسئولین قرار بگیرد و در راستای تحکیم و تربیت صحیح خانوادگی باید گام برداریم.
وی اذعان داشت: خانواده های سراوانی از ظرفیت مناسبت ها و گردهمایی های پیش رو در حفظ کانون گرم خانواده خود استفاده کنند تا جامعه سالمی داشته باشیم.
فرمانده سپاه شهرستان سراوان در پایان با اشاره به اینکه ادارات سطح شهرستان باید فضاسازی مناسبی در خصوص عفاف و حجاب داشته باشند، گفت: بنیان اصلی یک جامعه خانواده است و رفع نیازمندی های خانواده ها باید براساس پیش گیری از مشکلات اجتماعی و فردی باشد.
 
انتهای پیام/1675
 
يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب: 7708
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *