800
۰

عکس نوشته/تشدید تحریم‌های آمریکا نشانه ترس آن‌ها است

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه آمریکا اگر تحریم‌ها را تشدید می‌کند بخاطر اینکه احساس ترس می‌کند گفت: متاسفانه در بین مسئولان ما کسانی وجود دارند که از آمریکا می‌ترسند. دشمن، دشمن است و دشمنی می‌کند، نباید ترس داشت.
he
he
به گزارش شستون، آیت‌الله موحدی کرمانی در دیدار با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تاکید بر اینکه بیش از همه و پیش از همه، در بیانیه‌ها و قطعنامه‌هایی که صادر می‌کنید، ولایت و رهبر معظم انقلاب در راس امور قرار بگیرند ، اظهار داشت: آمریکا از ما می‌ترسد و پی در پی کردن تحریم‌ها بیانگر این موضوع است، اگر ما کسی نبودیم و چیزی نبودیم که ما با کاری نداشتند، بدون تردید آمریکایی‌ها از ما می‌ترسند و به همین دلیل، تحریم‌ها را تشدید می‌کنند. آن چه که کرده‌اند موثر نبوده و در آینده نیز موثر نخواهد بود.
در این خصوص آیت الله سیداحمد خاتمی، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: تحریم های جدید آمریکا نقض قطعی برجام است و دولت و وزارت خارجه مقابله به مثل را در حد شعار باقی نگذارند.
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در این زمینه تصریح کرد: در جلسه هیات نظارت هسته ای اینکه چه مقدار تحریم های جدید آمریکا با برجام مخالف است، مورد بررسی قرار گرفت و معلوم شد که این موضوع با بندهای مختلف برجام تعارض دارد.
پایگاه خبری تحلیلی شستون عکس نوشته هایی در خصوص تحریم های جدید سنا علیه ایران و واکنش برخی از مقامات کشوری تهیه و منتشر کرده است.

 

 

 
انتهای پیام/1675
پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب: 8139
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *