800
۰
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

توقیف محموله ۳۵ تنی روغن خوراکی در جنوب شرق کشور/۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در سراوان کشف شد

سردار احمد طاهری از توقیف محموله ۳۵ تنی روغن خوراکی در جنوب شرق کشور خبر داد و گفت: ۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در سراوان کشف شد.
توقیف محموله ۳۵ تنی روغن خوراکی در جنوب شرق کشور/۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در سراوان کشف شد
به گزارش شستون؛ سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: روز گذشته ماموران انتظامی پایگاه عملیاتی گدار ناهوک سراوان به ۲ تریلی سوخت کش که از مسیر "خاش - جالق" در حرکت بود مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از دو خودروی سوخت کش ۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل خارج از عرضه قانونی توزیع را کشف کردند. در این عملیات ۲ متخلف شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شدند.

طاهری افزود: روز گذشته ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) ایرانشهر هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور ایرانشهر – بزمان همزمان به دو دستگاه كاميون مشكوک شدند.

وي افزود: ماموران انتظامی پس از متوقف کردن خودروها در بازرسی از آنان ۳۵ تن روغن مایع خوراکی قاچاق را کشف کردند. ارزش این محموله توسط کارشناسان اداره گمرک ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است که در این رابطه دو متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/
 
 
يکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب: 24891
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *