800
۰
اینجا مشکلات پایان ندارد؛

خاموشی روشنایی بولوار مولوی عبدالعزیز ساداتی شهروندان سراوانی را کلافه کرد/ سرقت مکرر کابل های برق بلای جان ادارات شد

این روزها سرقت کابل‌های مسی و تجهیزات برق به یکی از چالش‌های اساسی اداره برق و شهروندان تبدیل شده است.
خاموشی روشنایی بولوار مولوی عبدالعزیز ساداتی شهروندان سراوانی را کلافه کرد/ سرقت مکرر کابل های برق بلای جان ادارات شد
به گزارش شستون؛ مدتی است خاموشی روشنایی بولوار مرحوم مولوی عبدالعزیز ساداتی موجب نارضایتی شهروندان سراوانی شده که تردد در شب را برای ساکنین این منطقه با مشکل مواجه کرده است.
 
گفته می شود سرقت مکرر کابل و تجهیزات برق در این منطقه باعث بروز این معضل شده و مشکلاتی را برای اداره برق و شهروندان به وجود آورده است.
 
 
این جرم نه تنها به شرکت‌های توزیع نیروی برق مستقیماً آسیب‌های جدی می‌رساند بلکه به مشترکین و تولیدات کشاورزی، صنعتی، تجاری و به طور کلی افراد جامعه نیز زیان‌های عمده وارد می‌سازد.پس هر گونه اقدام برای کاهش و مهارنمودن این جرم بیش از همه به نفع کل جامعه است.
 
قطعی برق در بلوار مولوی عبدالعزیز ساداتی موجب نارضایتی ساکنین این منطقه شده تا جاییکه که اهالی منطقه آسپیچ و دزک با بهره گیری از بستر فضای مجازی اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام کردند.
 
سمیرا رحمانی سرپرست اداره برق شهرستان سراوان در گفت و گو با خبرنگار شستون، بیان کرد: علت خاموشی بلوار مولوی عبدالعزیز ساداتی به سرقت رفتن سیم، کابل های برق و کنتور بوده است.
وی افزود: این قطعی در حوزه کاری اداره برق شهرستان نیست و در حوزه اداره راهداری است که با به سرقت رفتن کابل، تابلو و تجهیزات ایجاد شده است لذا موضوع را به اداره راه اطلاع رسانی کرده ایم و قرار بر این شد که لوازم را تهیه کنند تا این خاموشی رفع شود.
 
 
این مقام مسئول ادامه داد: اداره راهداری برای رفع این مشکل یک کابل تهیه کرد و با کمک اداره برق پنجشنبه هشتم اردیبهشت ماه این خاموشی رفع شد.
 
 
 رحمانی گفت: با این وضعیت این کابل هم به سرقت می‌رود اداره راهداری در اولین فرصت قرار شده است به طور کامل تابلو و کنتور تهیه کند تا این مشکل به صورت اساسی رفع شود.
 
انتهای پیام/خ
دوشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۷
کد مطلب: 25302
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *