800
۰
امام جمعه سراوان عنوان کرد؛

نقش موثری سپاه در خنثی سازی توطئه های استکبار جهانی/ سپاه پاسداران سرمایه پایان ناپذیر انقلاب اسلامی

حجت السلام و المسلمین مجتبی بامری گفت: سپاه پاسداران در صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی توانسته توطئه های استکبار جهانی را خنثی سازد.
نقش موثری سپاه در خنثی سازی توطئه های استکبار جهانی/ سپاه پاسداران سرمایه پایان ناپذیر انقلاب اسلامی
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان در گفت‌وگو با خبرنگار شستون ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری امیرالمومنین با اشاره به دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: پایه‌ریزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان شجره طیبه و برخاسته از نهضت اسلامی ضد استعمار و استکبار از اولین اقدامات و دستاوردهای ارزشمند نظام جمهوری اسلامی است.
 
 
وی ادامه داد: سپاه پاسداران در صیانت از اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی توانسته است توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار جهانی ازجمله فتنه داعش و تروریسم تکفیری را خنثی و تهدیدات و خطرات را از ایران اسلامی و منطقه دور سازد.
 
امام جمعه سراوان اضافه کرد: این نهاد انقلابی با نقش آفرینی های تحسین برانگیز خود و با ارائه خدمات ارزنده و کارآمد خویش همواره دستاوردهایی برای ملت ایران داشته است.
 
حجت اسلام و المسلمین بامری اذعان کرد: سپاه پاسداران بازوی توانمند اقتدار و امنیت نظام و سرمایه پایان‌ناپذیر و همیشگی برای ملت شریف ایران است.
 
وی خاطر نشان کرد: این روز خجسته را محضر تمامی فرماندهان و کارکنان سپاه پاسداران تبریک عرض می کنم.
 
 
انتهای پیام/خ
جمعه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب: 25225
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *