800
۰
سید عبدالرئوف حسینی رئیس سازمان تأمین اجتماعی سراوان؛

روز جهانی قدس، میراث ماندگار معمار کبیر انقلاب/ اعلام انزجار ملت ایران از اقدامات ضد بشری اسرائیل غاصب

سید عبدالرئوف حسینی گفت: ملت آزادی خواه ایران اسلامی در گردهمایی روز جهانی قدس انزجار خود را از اقدامات ضد بشری اسرائیل غاصب اعلام می کنند
روز جهانی قدس، میراث ماندگار معمار کبیر انقلاب/ اعلام انزجار ملت ایران از اقدامات ضد بشری اسرائیل غاصب
سید عبدالرئوف حسینی رئیس سازمان تأمین اجتماعی سراوان در گفت و گو با خبرنگار شستون بیان کرد: رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل جنایات زیادی علیه مردم بی دفاع فلسطین انجام داده که دل در انسان آزاده در جهان را به درد آورده است.
 
وی با بیان اینکه بیش از نیم قرن می باشد که این ظلم علیه مردم بی دفاع فلسطین ادامه دارد، افزود: در راستای محکومیت این اقدامات ضد بشری وصلح شکن، بنیانگذار انقلاب اسلامی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس تعریف و نامگذاری کرده است.
 
 رئیس سازمان تأمین اجتماعی سراوان ادامه داد: در این روز ملت شریف ایران بر حسب وظیفه انسانی و وجدانی خود ضمن حضور در گردهمایی راهپیمایی روز جهانی قدس، اقدامات ضد بشری رژیم بد طینت اسرائیل را محکوم نموده و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار درونی خویش را از این رژیم فریاد می زنند.
 
حسینی اذعان کرد: در روزهای اخیر شاهد افزایش اقدامات ضد بشری از طرف رژیم اشغالگر اسرائیل هستیم و این امر لزوم مشارکت بیش از پیش مسمانان را در این اجتماع اعتراضی کرده است.
 
 
وی تصریح کرد: با در نظر داشتن این مطلب که جامعه در حال حاضر از نظر بیماری کرونا که بیش از دوسال مردم کشور وجهان را خانه نشین کرده بود،به لطف خدای متعال و انجام واکسیناسیون حداکثری مردم کشور در حداقل ممکن قرار دارد و کشور به ایمنی جمعی رسیده است ،ایجاب می نماید.
 
 رئیس سازمان تأمین اجتماعی سراوان گفت: طبق یک اصل کلی ظلم پایدار نیست، ما امیدواریم که ظلم های رژیم اسرائیل به پایان برسد و مردم مظلوم فلسطین بتوانند مثل مردم سایر بلاد اسلامی آزادانه در خاکی که متعلق به خودشان هست زندگی کنند.
 
 
انتهای پیام/خ
جمعه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۴۸
کد مطلب: 25267
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *