800
۱
امام جمعه موقت سراوان:

آمریکا؛ بدهکار ترین کشور جهان در حال فروپاشی است/ نقش آفرینی ایران در نظم بین المللی تک قطبی

حجت الاسلام و المسلمین مختار سابکی گفت: آمریکا امروز با ۲۰ هزار میلیارد بدهی یکی از بدهکارترین کشورهای جهان محسوب می شود و بیشترین میزان خودکشی در این کشور رخ می دهد که نشان دهنده فروپاشی آمریکاست.
آمریکا؛ بدهکار ترین کشور جهان در حال فروپاشی است/ نقش آفرینی ایران در نظم بین المللی تک قطبی
حجت الاسلام و المسلمین مختار سابکی امام جمعه موقت سراوان بیان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان فرمایشات بسیار ارزشمند و راهبردی را مطرح فرمودند که به عنوان انسان های ولایتمدار باید این موارد را سرلوحه کار خود قرار دهیم و در زندگی پیاده سازیم.

وی با بیان اینکه شکل گیری نظم جدید یکی از موارد بسیار مهمی بود که رهبر انقلاب مطرح کردند، ادامه داد: آمریکا همیشه خود را به عنوان یک ابرقدرت در جهان مطرح می کرد اما به تعبیر رهبر انقلاب آمریکا در حال فروپاشی و افول است.

امام جمعه موقت سراوان افزود: آمریکا امروز با ۲۰ هزار میلیارد بدهی یکی از بدهکارترین کشورهای جهان محسوب می شود و بیشترین میزان خودکشی در این کشور رخ می دهد که نشان دهنده فروپاشی آمریکاست.

حجت الاسلام و المسلمین سابکی خاطر نشان کرد: معیارهای جهانی نشانگر این است که آمریکا در حال از بین رفتن است و در نظم بین المللی تک قطبی دیگر جایگاهی ندارد و ایران به عنوان یکی از کشورها باید در این نظم جهانی نقش آفرینی کند.

وی تصریح کرد: جنایاتی که صهیونیست ها نسبت به مردم مظلوم غزه انجام دادند حال آل سعود نسبت به مردم مظلوم یمن انجام می دهد اما عربستان به دست مجاهدان یمنی شکست خواهد خورد.

امام جمعه موقت سراوان گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی همزمان با دهه مبارک بسیج سازندگی از هفدهم تا ۲۷ اردیبهشت در شهرستان سراوان برگزار می شود.

وی اذعان کرد: قرار است در این رزمایش با برگزاری بیش از ۵۰ اردوی جهادی در شهرستان در عرصه‌های عمرانی و محرومیت زدایی فرهنگی و آموزشی بهداشت درمان خدمت رسانی و کمک مومنانه اجرا شود.

انتهای پیام/
جمعه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب: 25315
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *