800
۱
در مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) عنوان شد؛

تلاش رسانه ای دشمن برای ناشناخته ماندن انقلاب/ خدامحوری ویژگی بارز امام خمینی (ره)‌است

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری گفت: باید دشمنان اسلام را بشناسیم امروز با توسل به جنگ رسانه ای سعی دارند که به اهداف خود برسند.
تلاش رسانه ای دشمن برای ناشناخته ماندن انقلاب/ خدامحوری ویژگی بارز امام خمینی (ره)‌است
به گزارش شستون، صبح روز پنجشنبه ۱۲خردادماه سی و سومین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) با حضور علما، روحانیون، معتمدین، ریش سفیدان، بزرگان، سران طوایف، نیروهای انتظامی و نظامی و مسئولین دستگاه های اجرایی در مسجد جامع علی ابن ابیطالب (ع) شهرستان سراوان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلیمن مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان گفت: حضرت امام(ره) با قیام خود خاتمه ی بعثت انبیاء و اولیای الهی را در دل مردم زنده کرد.

وی افزود: در روزگاری که همه سعی داشتند مسیر الهی فراموش شود امام خمینی (ره) مردم را به سوی خدا دعوت کردند.

وی ادامه داد: دشمن از صدر انقلاب همواره سعی دارد که این قیام و انقلاب اسلامی در دل و ذهن مردم شناخته نشود و در حال حاضر هم با جنگ نرم در این زمینه بشدت و قدرت تلاش می کند.

امام جمعه شهرستان سراوان اولین شاخصه شخصیت امام خمینی (ره) را خدا محوری برشمرد و ادامه داد: حضرت امام در بندگی خداوند، شجاعت و ایستادگی در مقابل ظلم بی نظیر بود و لذا انقلابی بی نظیر رغم زد و توانست امت واحدی ایجاد کند.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با بیان اینکه کمتر کسی مانند امام راحل پیدا می شود، اضافه کرد: جایگاه حضرت امام(ره) زبانزد تمامی علما زمان خودش بود و همه به طریقی در باب معنویت از حضرت امام کسب فیض می کردند و در واقع اخلاص حضرت بود که دشمن را به عقب راند.

وی افزود: تا قبل از انقلاب اسلامی کسی بدون اجازه از دو قطب بزرگ عالم که شوروی و آمریکا بودند، اجازه نفس کشیدن نداشت اما حضرت امام(ره) با انقلاب خود توانست مشت محکمی به دهان هر دو قطب بزند و شعار "نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی" را محقق سازد.

امام جمعه شهرستان سراون گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران در صحیفه خود بیان می کند که دفاع از اسلام و نظام شوخی بردار نیست و من با هیچ کسی احد اخوت نبستم، و برخود تکلیف می دانم که در مقابل مستکبران بایستم.در واقع با انقلاب حضرت امام مستکبران و دشمنان خدای متعال سیلی خوردند.

حجت الاسلام و المسلمین بامری خاطر نشان کرد: باید دشمنان اسلام را بشناسیم امروز با توسل به جنگ رسانه ای سعی دارند که به اهداف خود برسند.

حجت الاسلام والمسلمین بامری تصریح کرد: سیاه نمایی انقلاب اسلامی، ناامید کردن مسلمانان و تفرقه انگیزی بین قومیت ها از جمله اهدافی است که دشمن سعی دارد از طریق جنگ رسانه ای پیش ببرد.

وی در پایان افزود: تمامی مسلمانان باید هوشیار باشند و فریب جنگ رسانه ای را نخورند، زیرا آینده در سایه ی انقلاب اسلامی کاملا روشن خواهد بود.

انتهای پیام/خ
پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب: 25536
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *