800
۱
رنج بی پایان در شرقی ترین نقطه کشور؛

کارت سوخت ۲۵۰ تاکسی باطل شد!/حمل و نقل عمومی دغدغه این روزهای شهروندان سراوانی

کمبود تاکسی و افزایش نرخ هزینه حمل با توجه به شرایط اقتصادی موجود در سراوان این روزها به دغدغه شهروندان تبدیل شده است.
کارت سوخت ۲۵۰ تاکسی باطل شد!/حمل و نقل عمومی دغدغه این روزهای شهروندان سراوانی
به گزارش شستون؛ سراوان در شرقی ترین نقطه کشور این روزها حال خوشی ندارد تا جاییکه ساکنین این خطه از کشور هر از چندگاهی از یک موضوع ابراز گلایه دارند.

از آنجایی که در این شهرستان آثار تاریخی و گردشگری متعددی وجود دارد و روستای جهانی کلپورگان در ۲۵ کیلومتری سراوان قرار گرفته در خصوص ناوگان حمل و نقل عمومی دچار مشکل است.

کمبود تاکسی تحت نظر سازمان مدیریت حمل و نقل عمومی شهرداری، نبود خطوط واحد و فعالیت تاکسی های شخصی موجب دوگانگی نرخ حمل مسافر در شهر شده و دغدغه هایی ‌را با توجه به شرایط اقتصادی موجود به وجود آورده است.

از سوی دیگر فرسودگی خودروها علاوه بر اینکه برای شهروندان مشکل به وجود آورده هزینه های هنگفتی را در باب تعمیر با توجه به خاکی بودن برخی از معابر و چاله چوله های آسفالت خیابان ها برای تاکسی دارها به دنبال دارد.

محمد امین سیدی شهردار سراوان در این خصوص بیان کرد: طبق مصوبات صورت گرفته نرخ جدید تاکسی های درون شهری به سازمان حمل و نقل اعلام که به تاکسی دارها ابلاغ کند.

وی افزود: طبق کمیسیون برگزار شده در شهرداری نرخ حمل مسافر توسط تاکسی دارها برای هر مسیر متفاوت است.

شهردار سراوان ادامه داد: امتیاز تاکسی بی سیم سراوان به دلیل عدم ارایه خدمت به شهروندان سلب شده و در راستای رفاه حال شهروندان تحت نظر مدیریت شهرداری قرار گرفته است.

سیدی خاطر نشان کرد: تعداد کل تاکسی های سراوان ۲۸۰ دستگاه بوده اما در حال حاضر فقط ۳۰ دستگاه تاکسی خدمت رسانی دارند که مابقی به دلیل عدم ارایه خدمت به شهروندان کارت سوخت آنها ابطال شده است.

انتهای پیام/
دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب: 25615
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *