800
۰
جهاندیده مدیر صنعت ،معدن و تجارت سراوان؛

تشدید طرح نظارت و پایش بازار ماه مبارک رمضان در شهرستان سراوان

جهاندیده مدیر صنعت و معدن و تجارت گفت: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان طرح نظارت و پایش بازار ماه مبارک رمضان که از هفته گذشته شروع شده تشدید پیدا خواهد کرد.
بازار
بازار
به گزارش پایگاه خبری شستون ، به شروع ماه مبارک رمضان تقاضای مواد غذایی در شهرستان سراوان نسبت به ماهای دیگر از افزایش چشم گیری برخوردار است و با افزایش تقاضا قیمت اجناس پر مصرف هم به یکباره افزایش می یابد . به گفته مسئولین امسال قرار است با طرح نظارت بر بازرها در ایام ماه مبارک رمضان از افزایش قیمت ها جلوگیری کنند.
جهاندیده رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت سراوان با اشاره به نزدیک شدن به  ماه مبارک رمضان گفت:در ماه مبارک رمضان،  تقاضا برای مواد غذای به ویژه شیرینی جات و مواد خوراکیافزایش می یابد لذل در این ماه مبارک ،طرح نظارت بازاردر سراوان افزایش می یابد که از هفته گذشته طرح نظارت بر مواد غذایی شروع شده است.
جهاندیده افزود:نظارت بر عملکرد واحد های توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی با هماهنگی اتاق های اصناف می گیردکه  در سطوع خرده فروشی نظارت ویژه را در دستور کار قرار داده ایم.
وی با بیان اینکه بازرسی خرده فروشی ها بر عهده اتاق های اصناف است،تصریح کرد:شهروندان سراوانی در صورت رویت تخلف به ویژه کم فروشی ، گران فروشی وتقلب در فروش را با تلفن گویای 124و یا تلفن ثابت 37627400 اعلام نمایند .
حمید الله جهاندیده با بیان اینکه 12 پرونده تخلف در ماه مبارک رمضان سال گذشته در گران فروشی و کم فروشی به این اداره گزارش شده است ،اظهار داشت:بیشتر شکایت های شهروندان سراوان در همان روز توسط بازرسان رسیدگی می شود.
وی با بیان اینکه ازپتانسیل بازرسان شاغل در حوزه نظارت وانجام  گشت های بهنگام و هدفمند با سایر دستگاه های ذیربط انجام می شود،گفت:شهروندان سراوان در جهت تصریح و رسیدگی هدفمند و سریع به تخلف بازار به انجمن حمایت از مصرف کنندگان همکاری های لازم را داشته باشند .
 
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب: 1156
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *