800
۰
در جمع دانشگاهیان مطرح شد؛

فتنه های درون کشور با مهندسی نخاله های خارجه نشین و تملک استکبار/جامعه دانشگاهی در صف اول انقلاب قرار دارد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان گفت: : فتنه هایی که در کشور اتفاق می افتد بخاطر مهندسی نخاله های خارجه نشین با تملک استکبار جهانی و نیروی داخلی شکل می گیرد.
فتنه های درون کشور با مهندسی نخاله های خارجه نشین و تملک استکبار/جامعه دانشگاهی در صف اول انقلاب قرار دارد
به گزارش شستون، به مناسبت حماسه 9 دی جمعی از دانشگاهیان مجتمع آموزش عالی سراوان با حضور سرپرست و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری این مجتمع با شعار نه سازش نه تسلیم پیام ملت ماست، اطاعت از رهبری ضامن عزت ماست انزجار و خروش خود را نسبت به فتنه گران اعلام کردند.

در این اجماع حجت الاسلام والمسلمین شهاب میرزایی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان اظهار کرد:  فتنه 88 و دیپلماسی های غیر اسلامی و جریان های انحرافی حاصل بی خردی دانه درشتان بوده که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در ظاهر دوست و در باطل دشمن و بوده اند که به اسم مردم اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: فتنه هایی که در کشور اتفاق می افتد بخاطر مهندسی نخاله های خارجه نشین با تملک استکبار جهانی و نیروی داخلی شکل می گیرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان با بیان اینکه 9 دی شستن حوادث فتنه 88 نبوده و قطع به یقین شستن تمام فتنه های دوران انقلاب اسلامی بوده است، تاکید کرد: مردم ایران با هوشیاری و بصیرت خود، ثابت کردند که از خواص جلوتر هستند و در صحنه حضور دارند.

وی یادآور شد: برخی 9 دی را به به یک نماینده یا کاندیداتور انتصاب می دهند و این در حالی است که 9دی یک جریان و آرمان می باشد و صرفا به خاطر اشخاص نبوده است.

حجت الاسلام والمسلمین در پایان تصریح کرد: جامعه دانشگاهی از همه اقشار و احاد جامعه  هوشیارتر هستند و در راس و صف اول انقلاب قرار دارند و امروز با این اجماع حضور داریم که تجدید میثاقی با رهبر و مردم داشته باشیم.
 
انتهای پیام/م.ش
 
 
شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب: 9831
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *