800
۰
بر اثر اتصال باتری؛

یک فروند لنج ماهیگیری در بندر چابهار آتش گرفت/ حادثه خسارت جانی در پی نداشت

مدیر کل شیلات سیستان و بلوچستان از آتش سوزی یک لنج ماهیگیری در بندر چابهار خبر داد و گفت: این حادثه بر اثر اتصال باطری رخ داده است که خوشبختانه خسارت جانی به همراه نداشت.
یک فروند لنج ماهیگیری در بندر چابهار آتش گرفت/ حادثه خسارت جانی در پی نداشت
به گزارش شستون؛ هدایت الله میرمرادزهی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون اظهار کرد: پس از وقوع آتش سوزی و تماس به موقع صیادان ماموران آتش نشانی بندر چابهار سریعا وارد عمل شدند و با استفاده از بکسل و دور کردن آن اجازه سرایت آتش به سایر لنج ها را ندادند.
وی با بیان اینکه این آتش سوزی خسارت جانی به همراه نداشته است، افزود: این لنج دو سرنشین داشت که پس از آغاز آتش سوزی در محل ورودی حوضچه اسکله بندر هفت تیر و شهید کلانتری به سرعت با استفاده از قایق جابجا شدند.
مدیر کل شیلات استان در خصوص چرایی این حادثه بیان کرد: این لنج برای انجام صید در حال حرکت بود که با اتصال باتری در نزدیکی حوضچه بندرصیادی هفت تیر و بندر شهید کلانتری آتش گرفت.
به گزارش عصرهامون  24 هزار و 196 نفر صیاد در قالب 35 تعاونی صیادی در آبهای ساحلی شهرستان های کنارک و چابهار به وسیله 907 فروند لنج شامل 501 فروند لنج برودتی و 406 فروند لنج یخی و هزار و 430 فروند قایق مشغول صید و صیادی هستند.
 
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب: 12123
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *