800
۰
رئیس مرکز بهداشت سیب و سوران:

افزایش خطر شیوع ویروس کرونا با حضور گردشگران در ایام نوروز/ مراکز عرضه مواد غذایی تحت نظارت پرسنل مرکز بهداشت سوران قرار گرفت

ایوب کرد تمینی گفت: باتوجه به قرار گرفتن در نوروز باستانی تمامی مراکز عرضه و توزیع مواد غذایی تحت نظارت و بازرسی های پرسنل مرکز بهداشت سوران قرار گرفت.
افزایش خطر شیوع ویروس کرونا با حضور گردشگران در ایام نوروز/ مراکز عرضه مواد غذایی تحت نظارت پرسنل مرکز بهداشت سوران قرار گرفت
ایوب کرد رئیس مرکز بهداشت سیب و سوران در گفت و گو با شستون بیان کرد: با توجه به عید نوروز و آغاز سفرهای نوروزی توصیه می شود باتوجه به شیوع ویروس کرونای انگلیسی مردم از رفتن به سفر خودداری کنند.

وی افزود: خطر شیوع ویروس کرونا در این برهه از زمان با توجه به حضور گردشگران از دیگر نقاط افزایش یافته است از سوی دیگر بسیاری از افراد برنامه ریزی مراسمات ازدواج را داشته اند که توصیه بر این است در وهله اول برگزار نشد اما اگر برگزار می شود با جمعیت اندک و رعایت پروتکل های بهداشتی باشد‌.

این مقام مسئول گفت: توصیه می شود از حضور در تجمعات خود داری شود، سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه ای هستند حدالامکان از منازل خارج نشوند، پرهیز از حضور در مناطق شلوغ و بازار ها و‌ اگر کسی دارای بیماری زمینه ای هست به هیچ عنوان از منزل خارج نشود.

کرد تمینی با اشاره به اینکه بیماران کرونایی حتما قرنطینه شوند و از حضور در اجتماعات و بازار که مرکز شیوع ویروس کرونا است خود داری کنند، خاطر نشان کرد: باتوجه به نوروز و توزیع اقلام در بازار گشت های مشترک به صورت صبح و بعدازظهر در حال انجام است.

وی تصریح کرد: امان تهیه و توزیع مواد غذایی، مراکز توزیع کالاهای اساسی، سوپر اغذیه ها، رستوران ها به صورت روزانه بازدید و با افرادی که پروتکل های بهداشتی را نادیده بگیرند برخورد قانونی انجام می شود .

رئیس مرکز بهداشت سیب و سوران اذعان کرد: بازدید از پمپ های بنزین، خبازی ها، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، قنادی ها و سایر صنوف که با مواد غذایی سرو کار دارند تا۱۵ فروردین انجام می شود.

انتهای پیام/
شنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 22193
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *