800
۰
فرماندار سیب و سوران مطرح کرد؛

دفاع مقدس؛ گنجینه ای از ایثار و مقاومت/ فضای مجازی بستری مناسب برای انتقال ارزش ها به نسل جدید است

مجیب حسنی گفت: دفاع مقدس گنجینه ای از ارزش هایی همچون ایثار، مقاومت و ایستادگی است که می توان با تولید محتوای مناسب در بستر فضای مجازی میان نسل جدید ترویج داد.
دفاع مقدس؛ گنجینه ای از ایثار و مقاومت/ فضای مجازی بستری مناسب برای انتقال ارزش ها به نسل جدید است
 مجیب حسنی فرماندار سیب و سوران در گفت و گو با شستون بیان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و جان فشانی های رزمندگان اسلام و شهدای گرانقدری است که از جان خود مایه گذاشتند تا انقلاب نوپای اسلامی ایران به سرانجام مطلوب و غایی برسد.
 
وی افزود: پس از گذشت 43 سال از انقلاب شکوهمند، وظیفه تمام آحاد جامعه حفظ ارزش های والای دفاع مقدس و انتقال آن به نسل های فعلی و آینده است.
 
این مقام مسئول ادامه داد: به تعبیر مقام معظم رهبری هفته دفاع مقدس یک بازه زمانی خاص نیست بلکه گنجینه ای است در ابعاد مختلف که می توان مطالب مهمی را از آن استخراج کرد که از مهم ترین موارد می توان به ایثار، مقاومت و ایستادگی یاد کرد.

حسینی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس نمادی است جهت یادآوری ظلمی که به کشور جمهوری اسلامی ایران شد، اضافه کرد: امروز نسل جدید نیاز به آشنا شدن به فرهنگ ایثار و شهادت دارد که تمامی ارگان های فرهنگی، اجتماعی و تشکیل دهنده ارکان نظام در حوزه آموزش و پرورش وظیفه دارند این میراث ارزشمند و غنی را ترویج دهند.
 
وی اذعان کرد: نواختن زنگ های ایثار و مقاومت از اقدامات ابتکاری سال های اخیر است که همزمان با سالروز حمله و تجاوز رژیم بعث عراق و آغاز بازگشایی بهار تعلیم و تربیت در مدارس طنین انداز می شود که با تلاش تمامی واحد های فرهنگی توانسته ایم بخشی از فرهنگ ایثار و روحیه انقلابی گری را حفظ و ترویج دهیم.
 
فرماندار سیب و سوران خاطر نشان کرد: با تولید محتوای فاخر و بهره برداری مناسب از بستر فضای مجازی در عصر حاضر می توان گام های موثری را در نشر و حفظ ارزش های ذفاع مقدس و انتقال آن به نسل جدید برداریم.

انتهای پیام/
 
چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۰۸
کد مطلب: 23641
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *