800
۰
فرماندار گلشن؛

مسئول خانه هلال شهری در گلشن معرفی شد/ ضرورت برگزاری کلاس های کمک های اولیه و امداد و نجات در جالق

مهران محمودی گفت: با توجه به اینکه در جالق بیمارستان و زیرساخت های پزشکی محدود است برگزاری دوره های آموزشی تزریقات، پانسمان، کمک های اولیه و امداد و نجات ضرورت دارد.
مسئول خانه هلال شهری در گلشن معرفی شد/ ضرورت برگزاری کلاس های کمک های اولیه و امداد و نجات در جالق
مهران محمودی فرماندار گلشن در گفت و گو با شستون بیان کرد: از سال 97 که در جالق بخشدار بودم درخواست ایستگاه و پایگاه جاده ای و همچنین نمایندگی هلال احمر را داشته ایم و از زمانی که تبدیل به شهرستان شد در حضور مدیرعامل قبلی جمعیت هلال احمر این خواسته مطرح شد.

وی افزود: پس از روی کار آمدن علیرضا میربهاء الدین به عنوان مدیر عامل جمعیت هلال احمر قول مساعد برای احداث نمایندگی در گلشن با توجه به زیر ساخت های موجود که توسط بهمن دهواری رئیس هلال احمر سراوان فراهم شده بود و آمادگی ایجاد نمایندگی در شهر وجود داشت این موضوع به صورت مکتوب به استان ارجاع شد.

این مقام مسئول گفت: تا زمان راه اندازی نمایندگی مصطفی درزاده با حضور مشاور مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان به عنوان مسئول خانه هلال معرفی شد تا امورات هلال احمر را در گلشن انجام دهد.

محمودی اذعان کرد:با توجه به اینکه بیمارستان و امکانات پزشکی در گلشن محدود است به طوریکه بیماران برای تزریق یک آمپول از محله های دور  مجبور هستند به مرکز جامع سلامت مراجعه کنند درخواست برگزاری کلاس های تزریق، پانسمان، کمک های اولیه و امداد و نجات در محله های مختلف مطرح شد که مورد موافقت رئیس جمعیت هلال احمر سراوان قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: از مدیر کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان به دلیل ایجاد نمایندگی این اداره  به عنوان یک اداره مستقل در گلشن با چارت سازمانی یک نفر نیروی زن و 2 نفر نیرو مرد قدر دانی می شود.

فرماندار گلشن ادامه داد: از مدیران کل استانی دیگر سازمان ها و ادارات می خواهم با توجه به وجود زیر ساخت و آمادگی های موجود در شهرستان استقرار ادارات با مشخص کردن روسای ادارات در گلشن انجام شود و آن دسته از ادارات کلی که زیر ساخت ساختمانی ندارند آمادگی این را داریم که مکان برای استقرار نمایندگی در شهرستان  برای سهولت و رفاه حال شهروندان در اختیار آنها قرار دهیم.

محمودی بیان کرد:مسافت بین سراوان گلشن طولانی است و مردم  برای انجام اموراتی در ادارات مختلف مانند مسکن و شهرسازی و بنیاد مسکن مجبور هستند در محور سراوان_گلشن که نامناسبت است تردد داشته باشند که انتظار از ادارات کل می رود هر چه سریعتر نسبت به استقرار نمایندگی در گلشن اقدام کنند.

انتهای پیام/
 
سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۱
کد مطلب: 23959
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *