800
۰
مشاور مدیر عامل و رئیس جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان خبرداد؛

پرداخت ۱۴۰ میلیون تومان کمک هزینه درمانی به بیماران نیازمند سراوانی

بهمن دهواری گفت: جمعیت هلال احمر سراوان با همکاری بهزیستی، موسسه های خیریه و انجمن های مردم نهاد مدد جوبان و بیماران مستضعف را شناسایی و با تشخیص پزشک معتمد و کارشناس مربطه مبلغ 140 میلیون تومان را به صورت کمک هزینه درمانی پرداخت کرد.
پرداخت ۱۴۰ میلیون تومان کمک هزینه درمانی به بیماران نیازمند سراوانی
بهمن دهواری مشاور مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان و رئیس جمعیت هلال احمر سراوان  در گفت و گو با شستون با اشاره به حمایت از افراد نیازمند و بیماران بی بضاعت، از پرداخت کمک هزینه درمانی ۱۴۰ میلیون تومانی حوزه داوطلبان هلال احمر شهرستان به افراد و اقشار ضعیف سطح شهرستان خبر داد.

وی افزود: افراد مستضعف و مددجویان با همکاری  اداره بهزیستی، موسسه های خیریه و انجمن های مردم نهاد سطح شهرستان شناسایی شده‌ و با تشخیص پزشک معتمد و کارشناس مربوطه داوطلبان، جمعاً ۱۴۰ میلیون تومان به مددجویان پرداخت شد.

این مقام مسئول ادامه داد: جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان از گذشته و قبل از شیوع ویروس کرونا تاکنون بر اساس رسالت بشردوستی و نوع دوستی، خدماتی را به مناطق کم برخوردار و محروم ارائه داده و با هدف تامین تجهیزات پزشکی و کمک های معیشتی به اقشار ضعیف ،امکانات و اعتبارات خود را به میدان آورده است.

دهواری با اشاره به وضعیت سخت و معیشت قشر ضعیف جامعه خاطرنشان کرد: علاوه بر پرداخت این مبلغ، اختصاص کمک‌ هزینه‌های درمانی به مددجویان همچنان در مراحل دیگر ادامه دارد و با نظر پزشکان معتمد و کارشناسان مربوطه، پرونده های درمانی وارد مرحله نهایی و پرداخت می شوند.

انتهای پیام/
 
شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب: 24015
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *