800
۰
سرپرست فرمانداری سیب و سوران:

زیرساخت مخابراتی در سیب و سوران مطلوب نیست/ فعال سازی سایت مخابراتی در گرو استقابل مردم از اینترنت

فرشاد گرگیج گفت: اگر شهروندان از طرح اینترنت ftth استقبال خوبی نشان دهند به زودی شاهد فعال سازی مجدد سایت مخابراتی در شهرستان خواهیم بود.
زیرساخت مخابراتی در سیب و سوران مطلوب نیست/ فعال سازی سایت مخابراتی در گرو استقابل مردم از اینترنت
فرشاد گرگیج سرپرست فرمانداری سیب و سوران در گفت و گو با شستون با اشاره به سفر اخیر مدیرعامل مخابرات استان به شهرستان بیان کرد: ارتباطات در دنیای امروز یکی از اساسی ترین نیاز های مردم محسوب می شود و این امر ملزم به زیرساخت مناسب است اما متاسفانه زیرساخت مخابراتی در شهرستان سیب و سوران فراهم و مطلوب نیست.

وی ادامه داد: فعال سازی سایت مخابراتی سیب و سوران از مصوبات سفر مدیرعامل مخابرات استان و جلسات متعدد با رئیس مخابرات شهرستان سراوان است و این امر به زودی با حضور یک نفر به عنوان متصدی مخابرات در سایت مخابراتی شهرستان امکان پذیر خواهد بود تا خدمت رسانی در این خصوص به شهروندان تسهیل شود.

این مقام مسئول در خصوص اینترنت بر پایه فیبر نوری یا ftth،  بیان کرد: در صورت داشتن 100 متقاضی در هر  شهر، روستا و دهستان این امکان فراهم است تا شرکت مخابرات در سریع ترین زمان ممکن اقدامات زیر ساختی در خصوص اینترنت ftth فراهم کرده و خدمات بر پایه فیبر نوری را به شهروندان ارائه دهد.

گرگیج با توجه به همکاری و تعامل شرکت مخابرات در این خصوص، از مردم شهرستان درخواست ثبت نام در اینترنت برپایه فیبر نوری را داشت و خاطر نشان کرد: اگر مردم از این طرح استقبال خوبی نشان دهند به زودی شاهد فعال سازی مجدد سایت مخابراتی در شهرستان خواهیم بود.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب: 25547
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *