800
۰
رئیس صنعت، معدن و تجارت سراوان خبر داد:

برگزاری انتخابات اتحادیه ها به صورت الکترونیکی برای اولین بار در سراوان/ انتخابات برای ۱۳ صنف برگزار می شود

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان گفت: انتخابات ۱۳ اتحادیه صنفی از دوم دی ماه به صورت الکترونیکی آغاز شده است و تا ۱۸ دی ماه سال جاری ادامه دارد که انتخابات اتحادیه ها هر چهار سال یک بار انجام می‌شود.
برگزاری انتخابات اتحادیه ها به صورت الکترونیکی برای اولین بار در سراوان/ انتخابات برای ۱۳ صنف برگزار می شود
مهرداد طاهری در گفت و گو با شستون با اشاره به آغاز برگزاری انتخابات اتحادیه ها، افزود: با توجه به برنامه زمانبندی کمسیون نظارت، انتخابات اتحادیه ها از دوم دی ماه آغاز و تا ۱۸ دی ماه ادامه دارد.
وی ادامه با اشاره به وجود ۱۳ اتحادیه در سراوان، گفت: آگهی فراخوان به اتحادیه ها جهت اطلاع رسانی و حضور به موقع در زمان‌مشخص شده در انتخابات به اعضا، ارایه شده است.
رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان با بیان اینکه برای اولین بار است که انتخابات اتحادیه ها به صورت الکترونکیی در این شهرستان برگزار می شود، خاطر نشان کرد: در دوم دی ماه سال جاری انتخابات  صنف تعویض روغنی و آپارات برگزار شد که از مجموع ۸۸ نفر واجد شرایط رأی گیری، ۴۱ نفر در انتخابات شرکت کردند و کاندید شدند.
طاهری در تکمیل مطلب فوق اضافه کرد: غلام محمد بزرگ زاده با کسب ۳۸ رأی به عنوان نائب رئیس، دادکریم درازهی با کسب ۱۹ رأی نائب رئیس اول، محمد امین درزاده با کسب ۱۹ رأی نائب رئیس دوم، عابدین نوری با کسب ۱۶ رأی دبیر، نادر نصرت زهی با کسب ۱۱ رأی  خزانه دار و تمامی این افراد به عنوان اعضای اصلی اتحادیه تعیین شدند.
وی افزود: عبدالرئوف دهواری با کسب ۱۴ رأی به عنوان بازرس اصلی اتحادیه انتخاب شد.
رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان گفت: انتخابات صنف آرایشگران، خیاطان و بزازها روز گذشته سوم دی ماه سال جاری برگزار شد که از مجموع ۲۵۵ نفر واجد شرایط رأی دادن، ۱۴۴ نفر در انتخابات شرکت داشتند.
طاهری ادامه داد: محمد اکبر امرا با کسب ۸۰ رأی به عنوان رئیس، زمان سپاهی با کسب ۷۱ رأی به عنوان نائب رئیس اول، محمد ایوب نصرت زهی با کسب ۵۴ رأی به عنوان نائب رئیس دوم، عبدالطیف باران زهی با کسب ۳۴ رأی به عنوان دبیر، واحد بخش همتی با کسب ۲۴ رأی به عنوان خزانه دار و حمید درزاده با کسب ۵۰ رأی به عنوان بازرس اصلی به مدت چهار سال تعیین شدند.
وی با اشاره به اینکه اعضای هیئت مدیره برای هر صنف متغیر است، گفت: برای صنف خیاط ها، آرایشگران و بزازان ۱۱ نفر به عنوان هیئت مدیره و سه نفر به عنوان بازرس مشخص شدند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان در پایان یادآور شد: انتخابات هیئت مدیره و بازرسان به صورت جداگانه برگزار می شود و با توجه به الکترونیکی برگزار شدن انتخابات، نتیجه بلافاصله به صورت آنلاین مشخص می شود و جای هیچ گونه شک و شبه های باقی نمی‌ماند.
 
دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب: 9736
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *