800
۰
هفته دولت و آمارسازی تبلیغاتی؛

دست خالی دولت در جنوب سیستان و بلوچستان/ از افتتاح چند حلقه چاه و مهدکودک تا خرازی!

در طی هفته دولت، مردم با عملکرد و دستاوردهای دولت در زمینه‌های گوناگون عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آشنا می‌شوند اما در سراوان تحقق وعده ها به گونه دیگری رقم می خورد.
jgfjhfv
jgfjhfv
به گزارش شستون، از دوم تا هشتم شهریور به دلیل انفجار در سال۱۳۶۹ در دفتر نخست وزیری و به شهادت رسیدن علی رجایی رئیس جمهور و محمد جواد باهنر نخست وزیر وقت به عنوان هفته دولت در تقویم ایران نام گذاری شده است.
از آنجایی که هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه فعالیت های مسئولین دستگاه های اجرایی و افتتاح پروژه های عمرانی، رفاهی و اجتماعی است تا روزنه امید را در دل ملت  ایران روشن کنند، اما با این اوصاف گویا مسئولین شهرستان سراوان با شکلی متفاوت به استقبال هفته دولت رفته اند و این هفته را به برنامه های دسته چندم از جمله بازدید و کلنگ زنی فضای سبز خیابان ها، زیر سازی و جدول گذاری، افتتاح آسفالت، مهد کودک، خرازی، افتتاح مرمت ساختمان ادارجات، حفر و افتتاح چند حلقه چاه پرداخته اند.
با این تفاسیر فقط از نصب چند سطل زباله از لیست پروژه های افتتاحی در دستگاه های اجرایی سراوان از قلم افتاده است.
شهرداری هم با نزدیک شدن به آغاز شدن هفته دولت اقدام به هرس و مرتب سازی فضای سبز چند خیابان در سطح شهر کرده است و می خواهد آنها را در این هفته جزء پروژه های این سازمان به دید عموم قرار دهد.
انتظار می رفت در هفته دولت بیمارستان ۲۱۸ تخته خوابه شهرستان سراوان که ۶ سال است شهروندان چشم انتظار روبان افتتاح هستند به بهره برداری برسد.
در خصوص انتظارات مردم سراوان از مسئولین در هفته دولت شستون گفتگوی با برخی از شهروندان سراوانی انجام داد که در این بین عزیز الله دوستی سرجو یکی از شهروندان سراوان در گفت و گو با شستون با بیان اینکه در کنار مشکلات جامعه برخی از وعده های دولت محقق شده است، گفت: انتظار ما از مسئولین این است که مشکلات کشاورزی و کمبود آب سراوان را حل کنند.
مولوی اسماعیل رئیسی مسئول حوزه علمیه جالق در این خصوص با بیان اینکه وعده های دولت تا کنون برای مردم قانع و مقتدر سراوان محقق نشده است، گفت: در سراوان شاهد محقق شدن وعده های دولت نبوده ایم.
وی در ادامه گفت و گو اظهار داشت: طرح های دولت قبل مانند گاز رسانی و ساخت بیمارستان جدید سراوان از وعده های دولت قبل بوده که هنوز محقق نشده است.
مولوی رئیسی در پایان گفت: انتظار ما از مسئولین این است که به وعده های خود عمل کنند.
محسن حسین آبادی یکی از شهروندان سراوانی در گفت وگو با شستون با بیان اینکه دولت تدبیر تا کنون نتوانسته به وعده های خود عمل کند، گفت: بیمارستان جدید سراوان بعد از گذشت 6 سال هنوز به بهره برداری نرسیده است.
وی در پایان گفت: انتظار ما در هفته دولت این است که به وعده های خود عمل کنند و وعده توخالی به مردم ندهند.
 
انتهای پیام/1675
شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب: 2348
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *