800
۰
مدیرکل راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان خبر داد؛

ساخت ۲۱ پروژه ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی در سیستان و بلوچستان

عطاءاله اکبری گفت: ۲۱ پروژه ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی با اعتباری افزون ۶۰ میلیارد تومان توسط این اداره کل در حال ساخت است.
ساخت ۲۱ پروژه ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی در سیستان و بلوچستان
به گزارش شستون به نقل از عصرهامون؛ عطاءاله اکبری، مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان بیان کرد: زیربنای این پروژه ها بیش از ۱۰۹ هزار و ۱۴۸ متر مربع است که تعدادی از آنها نظیر کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان های زاهدان و مهرستان و پارک ادارای شهرستان هیرمند با پیشرفت فیزیکی مطلوب تا پایان سالجاری آماده بهره برداری می شود.

وی ادامه داد: احداث فرمانداری های شهرهای نیمروز، میرجاوه، تفتان، گلشن و هامون، مصلی های شهرستان های زاهدان و نیمروز و همچنین ساختمان ادارات ثبت اسناد و املاک شهرستان های هیرمند و سیب و سوران از مهمترین پروژه‌های در دست اقدام‌ این اداره محسوب می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان  احداث مجتمع فرهنگی هنری در شهرستان هیرمند، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان های مهرستان، هامون و زاهدان، پارک اداری شهرستان های زهک، سیب و سوران، مهرستان، هیرمند و کتابخانه اسماعیل آباد شهرستان خاش را از دیگر پروژه‌های مهم در دست  ساخت این اداره کل ذکر کرد.

اکبری ابراز امیدواری کرد تا با تخصیص اعتبارات لازم این پروژه‌ها با سرعت بیشتری تکمیل و جهت خدمت‌رسانی به مردم عزیز به حوزه‌های مربوطه تحویل داده شود.

انتهای پیام/
سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب: 25850
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *