800
۰
در مراسم جشنواره اسوه پایگاه های مقاومت برتر مطرح شد؛

تفکر بسیجی گره بسیاری از مشکلات پیچیده را گشوده است

احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: تلاش های مخلصانه و صادقانه فرمول حل مسائل تفکر بسیجی است.
تفکر بسیجی گره بسیاری از مشکلات پیچیده را گشوده است
به گزارش شستون به نقل از زاهدنیوز، سردار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در جشنواره اسوه پایگاه های مقاومت برتر در زاهدان ضمن تقدیر و تشکراز مجاهدت ها، فداکاری ها و اقدامات ارزشمند خواهران و برادران بیان کرد: بسیجیان منشا خیر و برکت هستند و در تمامی مقاطع مختلف همراه و در صحنه ها حضور داشته اند.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که سازمان دهی بسیج یکی از نوع آوری های حضرت امام (ره) است، افزود: از فرمایشات مقام عظما ولایت اینطور استنباط می شود که بسیج و تفکرات آن از آذر ماه ۱۳۵۸ آغاز نشد بلکه تفکر بسیج هم زاد و هم پایه رسالت اهل بیت(ع) از حضرت آدم تا پیامبران بود که این نگاه و فرهنگ را در مقطع زمانی خود عملیاتی کردند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اذعان کرد: انقلاب اسلامی از بدو پیروزی تا به امروز توانست در مقابل فتنه ها، توطئه ها و حرکت های مظلوم دشمنان ایستادگی، مقاومت و پیشرفت کند این اقدام با ابتکار به این فرهنگ بود و فرمول حل مسائل مردم توجه و عنایت به فرهنگ بسیج است.

وی گفت: آینده اسلام و ایران اسلامی مرهون همین موضوع است که اگر متولیان کشور، مردم فداکار نسبت به این مهم عنایت داشته باشند قطعا خواهیم توانست به اهداف مان برسیم.

شفائی با بیان اینکه تلاش های مخلصانه و صادقانه فرمول حل مسائل تفکر بسیجی است، ادامه داد: با تکیه بر نژاد و فرهنگ بسیجی خواهران و برادران ما با دست خالی با حداقل امکانات حتی با نامهربانی های متولیان توانستند مباحث را برنامه ریزی و ظرفیت های بسیاری ایجاد کنند.

فرمانده سپاه سلمان استان خاطر نشان کرد: با همکاری همه دلسوزان، پایگاه های مقاومت توانستید کارهای بزرگ و ارزشمند انجام دهید و علی رغم تلاش دشمنان و خباثت در جهت حل مسائل کمک کنند و این یکی از افتخارات بسیجیان سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام/
سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۶
کد مطلب: 25859
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *