800
۰

رویارویی قلعه نویی و گل محمدی

مچ‌اندازی یحیی گل‌محمدی و امیر قلعه‌نویی در جریان دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و تراکتورسازی تبریز رخ می‌هد و هر دو مربی به دنبال خواباندن مچ رقیب در مستطیل سبز هستند.
فوتبال
فوتبال
به گزارش شستون؛ هفته ششم لیگ برتر فوتبال در حالی روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری پیگیری می‌شود که برگزاری دربی سرخابی‌ها، سایر بازی‌ها را تحت‌الشعاع خود قرار داده است.
در یکی از دیدارهای این هفته تیم ذوب‌آهن که در رده هفتم جدول رد‌ه‌بندی جای دارد، به دیدار تیم رده دومی تراکتورسازی تبریز می‌رود.
تیم ذوب‌آهن از پنج دیدار سپری شده خود در لیگ، تنها یک برد کسب کرده و در دیدار با نماینده تبریز به دنبال کسب دومین پیروزی است، اما در آن سوی میدان نیز تیم تراکتورسازی تبریز نیم نگاهی به صدر لیگ دارد.
تراکتورسازی با امیر قلعه‌نویی در این فصل توانسته به عنوان یک مدعی عمل کند و در حال حاضر با دو امتیاز کمتر نسبت به تیم پرسپولیس در رده دوم جدول رده‌بندی جای دارد، از این‌رو در دیدار با تیم ذوب‌آهن به دنبال کسب سه امتیاز بازی است تا بتواند با استفاده از لغزش احتمالی سرخ‌های تهرانی، رتبه اول را در اختیار بگیرد.
شاگردان گل‌محمدی در تیم ذوب‌آهن برای اینکه بتوانند در جمع تیم‌های مدعی جای داشته باشند، نیاز به نتیجه‌گیری در دیدارهای آتی به خصوص دیدارهای خانگی دارد.
به گزارش فارس، برنامه مسابقات هفته ششم لیگ به شرح زیر است:
پنجشنبه  25 شهریور 95
سیاه‌جامگان مشهد – صبای قم – ورزشگاه ثامن مشهد
ذوب‌آهن اصفهان – تراکتورسازی تبریز – ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
صنعت نفت آبادان – استقلال خوزستان – ورزشگاه تختی آبادان
ماشین‌سازی تبریز – فولاد مبارکه سپاهان – ورزشگاه یادگار امام تبریز
پیکان تهران – نفت تهران – ورزشگاه شهدا شهر قدس
سایپا تهران – گسترش فولاد تبریز – ورزشگاه پاس قوامین تهران
جمعه 26 شهریور 95
فولاد خوزستان – پدیده خراسان – ورزشگاه غدیر اهواز 
پرسپولیس تهران – استقلال تهران – ورزشگاه آزادی تهران
 
 
 
منبع:فارس
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 2672
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *