800
۰
خطیب نماز جمعه سراوان:

شکستن هیبت دروغین دشمنان، یکی از راه های مبارزه با مستکبران/اربعین، بزرگترین گردهمایی مسلمانان

امام جمعه سراوان گفت: اربعین بزرگترین گردهمایی مسلمانان در عالم است و روز بروز بر جاذبه آن افزوده می شود.
hrehs
hrehs
به گزارش شستون؛ نماز جمعه این هفته (28 آبان ماه) به امامت حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه سراوان در مسجد جامع علی ابن ابیطالب شهرستان سراوان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان سراوان در خطبه های سیاسی و عبادی این هفته خود با بیان اینکه صبر و پایداری یکی از راه های مبارزه با مستکبران است، گفت: امروزه اگر می خواهیم مسیر اقتدار و پیشرفت را طی کنیم باید در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.
وی وجود رهبر صادق و یاران صدیق را یکی از راه های مبارزه با مستکبران دانست و افزود: اگر یک ملت انسجام و اتحاد داشته باشد، می تواند در مقابل مستکبران ایستادگی کند.
امام جمعه سراوان با اشاره به آیات قرآن کریم اظهار داشت: اهل ایمان با هم برادر هستند و اگر بین آنها اختلافی بوجود آمد بینشان صلح برقرار کنید، شاید مورد لطف خداوند قرار بگیرید.
وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) عنوان کرد: آمریکا شیطان بزرگ است.
حجت الاسلام والمسلمین دهقان شکستن هیبت دروغین دشمنان را یکی از راه های مبارزه با مستکبران عنوان کرد و بیان داشت: باید اتحاد را حفظ کنیم تا به عزت و سربلندی برسیم.
وی در ادامه سخنان با اشاره به هفته بسیج خاطر نشان کرد: فرمان تشکلیل بسیج بیست میلیونی توسط امام راحل صادر شد.
دهقان امام جمعه سراوان با بیان اینکه بسیجیان از آرمان های این کشور با جان و مال خود دفاع کرده اند، بیان داشت: بسیج در عرصه های گوناگون انقلاب و کشور را بیمه کرده است.
وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) اظهار داشت: اگر در کشوری ندای بسیج طنین انداز شود، چشم دشمنان از آن دور خواهد شد وگرنه باید منتظر حادثه ای بود.
حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه سراوان در پایان با بیان اینکه اربعین بزرگترین گردهمایی مسلمانان در عالم است و روز بروز بر جاذبه آن افزوده می شود، گفت: شیعه و سنی بخاطر عشق به اولاد پیامبر در پیادروی اربعین حاضر می شوند و اربعین ابا عبد الله الحسین (ع) برای ما عزت آفرین خواهد بود.
 
انتهای پیام/1675
جمعه ۲۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب: 3886
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *