800
۰

فریاد یکپارچه «مرگ بر آمریکا» دانشجویان/دانشجو:آقای روحانی از رکود خبر دارید؛ جمعیت: ندارید

مراسم روز دانشجو با حضور رئیس‌جمهور در دانشگاه تهران با حواشی همراه بود.
hgfdh
hgfdh
به گزارش شستون؛ حجت‌الاسلام روحانی رئیس جمهور صبح امروز(16 آذر) در مراسم روز دانشجو در دانشگاه تهران حضور یافت که سخنرانی وی با حاشیه‌های همراه بود.
*** در ابتدای مراسم علیرضا فقیر نماینده اتحادیه جنبش عدالت‌خواه از روحانی پرسید: آیا از شرمندگی نان‌آوران خانواده خبر دارید؟ که جمعیت متفقاً جواب دادند: ندارید!
نماینده جنبش عدالت‌خواه در ادامه از روحانی پرسید: آیا از اوضاع رکود و بیکاری خبر دارید؟ که باز هم جمعیت متفقاً جواب دادند: ندارید!

هم‌ اکنون؛ سخنرانی رئیس جمهور در مراسم روز دانشجو در دانشگاه تهران
*** هنگام سخنرانی روحانی وی درباره انتخابات اخیر امریکا و جنایات آمریکا علیه ملت ایران صحبت کرئد که حضار همگی یک‌صدا فریاد «مرگ بر آمریکا» سر دادند.
*** امین اقرلو مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در صحبت‌هایش خطاب به روحانی گفت: شما رئیس‌جمهور خوبی نبودید؛ چون انقلابی نبودید. انقلابی نبودید، چون به مذاکره با آمریکا خوشبین بودید. چون حفظ منافع دولتتان را بر صداقت با مردم ترجیح دادید و چون جنجال‌های رسانه‌ای را بر حل مشکلات مردم تقدم دادید؛ آری! انقلابی نبودید و از همین رو، کشور را با خسارات سنگین و گسترده مواجه ساختید.
*** اخگرپور نماینده جامعه اسلامی دانشجویان خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی! یادتان هست که قرار بود هم چرخ سانتریفیوژ بچرخد و هم چرخ اقتصاد مردم؟ حالا سیب و گلابی درختان باغ برجام آفت زده شده است.
 

اعتراض دانشجویان دانشگاه تهران به نقض برجام
*** فقیر نماینده جنبش عدالتخواه دانشجویی هم خطاب به روحانی متذکر شد: قرار بود صدای ترک برداشتن دیوارهای تحریم اقتصادی را بشنویم نه عربده‌کشی مکرر مستکبران غربی!
*** روحانی در بخش دیگری از صحبتهایش اظهار کرد: اگر روزی خطری کشور را تهدید کند همه بسیجی هستیم. بسیج یک گروه خاص نیست بلکه اصل 171 قانون اساسی است و دولت موظف است همه ملت  را آموزش نظامی بدهد و اگر روزی خطری کشور را تهدید کند جناح و حزب نمی‌شناسد  و یک بحث ملی است.
وی همچنین گفت: ما باید تحمل‌مان را بالا ببریم. من هم باید تحملم را بالا ببرم. آرمان ما یکی است و در حفظ نظام و تبعیت از رهبری همه نظر واحد داریم.
 
منبع: تسنیم
سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب: 4204
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *