800
۰

اعتصاب غذا: شگرد جدید دیکتاتورهای وطنی برای فرار از قانون

مزدور پژاک، مهدی #خزعلی یکی از آنهاست که با اعتصاب غذا معرکه گرفته. منفور و مطرود قلب شکسته پدرش که اگر علم و اخلاص و همت و ارادتش نبود، کسی چنین پسری را اصلا نمی شناخت.
اعتصاب
اعتصاب
به گزارش شستون، باشگاه وبلاگ نویسان ایرانی حرف تو نوشت:
چندیست گروهی معلوم الحال که اسناد جاسوسی و وطن فروشی و الحادشان تا انتهای گوش خارجی و داخلی و میانی فلک رسیده، همین که به چنگ قانون می افتند به بهانه ای اعلام #اعتصاب_غذا میکنند. برخی تر و برخی خشک!!!

 اینان جایی شنیده اند که مثلا اسرای #فلسطینی دربند رژیم سفاک #صهیونیستی به این عمل مبادرت کرده و سرانجام هم آن رژیم ملعون چاره ای نمی یابد جز آزادی شان.  اما یک نکته مهم را گویا مورد غفلت قرار داده اند..
 و آن این است که رزمندگان #مقاومت برای هدفی مقدس در تلاشند که مرگ را در منظرشان زیبا و دلپذیر میسازد نه اینان که تمام همّ و غمّشان جیفه دنیاست و خود به خوبی میدانند که بهره ای از آخرت ندارند که هیچ، اصولا اعتقادی هم به جهان ماورا در لایه های غبارگرفته ذهنشان نیست.

بعد از آن مزدور پژاک، مهدی #خزعلی یکی از آنهاست که با اعتصاب غذا معرکه گرفته. منفور و مطرود قلب شکسته پدرش که اگر علم و اخلاص و همت و ارادتش نبود، کسی چنین پسری را اصلا نمی شناخت.
پدری که شبهای قدر با چشمانی اشکبار از خداوند طلب بخشش میکرد از وجود فرزندی چنین ناخلف. ابتدا ادعای اعتصاب غذای خشک نموده و خود و پسرش ناراحتند از این که چرا هیچ کس اهمیتی برای او قائل نشده و به اصطلاح، کک کسی هم نگزیده برایش!!! هر روز دست به دامان امثال صانعی و عفت مرعشی و ...... میشوند که غلطی کرده و در گل مانده ایم. قوه قضا هم کوتاه نیامده و حیثیت نداشته مان در خطر است. کاری کنید! پیامی دهید و حسب ظاهر از خزعلی بخواهید بشکند اعتصابش را تا بیش از این ضایع زمین و زمان نشده ایم!!!


ولی من پیشنهاد میکنم که بگذارید او و امثال او تا آخر اعتصاب بروند.
یا به خواسته خود که همان آزادی بدون بازجویی و فرار از پاسخ به قانون است میرسند..
یا اینکه جانشان را در راه هدف میدهند. هر چه باشد مبارزه جان دادن دارد، خون دادن دارد، سختی دارد.
بگذارید این جریان یک نفر را بتواند به عنوان پای کار تا آخر خط به ملت معرفی کند.
در جنگ تحمیلی و سوریه و عراق و لبنان که همه شهدا از جوانان ولایی بودند. حتی یک نفر از اینان را در میدان مبارزه واقعی ندیده ایم. باشد تا ببینیم!!! سیدناصر موسوی فرد
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب: 5521
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *