800
۰

فاطمه حسینی کم کارترین نماینده لیست امید تهران/ حامیان دیروز هم حالا پشیمان هستند

عضو لیست امید تهران و دختر صفدرحسینی ، درکانال تلگرامی اصلاحات نیوز در میان نمایندگان لیست امید تهران، به عنوان کم کارترین نماینده انتخاب شد.
trhjdjhg
trhjdjhg
به گزارش شستون، سیده فاطمه حسینی متولد 1364 چهره سیاسی اصلاح طلب (لیست امید) و نمایندهٔ تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات، در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.
او فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرائی است و این در صورتی است که سیده فاطمه حسینی در تبلیغات انتخاباتی مجلس خود را «دکتر» معرفی کرده بود .
وی همچنین در سن ۲۶ سالگی مجوز ثبت یک شرکت صرافی را در بحبوحه بحران ارزی و کمبود ارز از معاون وقت بانک مرکزی دریافت کرد که غیرمجاز اعلام شد ولی با وجود غیرمجاز اعلام شدن در سالهای بعد سرمایهٔ اعضای آن بر طبق اسناد منتشر شده در روزنامه رسمی کشور از ۲۰۰ میلیون به ۴ میلیارد افزایش داشته است.
سیده فاطمه حسینی، دختر سید صفدر حسینی، وزیر کار و وزیر اقتصاد دولت هشتم (دولت سیّدمحمد خاتمی) و رئیس سابق سازمان صندوق توسعه ملی است.
وی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در لیست سی نفرهٔ ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان: گام دوم به عنوان جوان‌ترین نامزد در تهران حضور داشت و توانست با کسب ۱٬۲۱۸٬۷۲۷ رأی، در رتبهٔ دهم تهران، وارد مجلس دهم شود.
در جدیدترین رتبه بندی اعضای فعال لیست های امید استان ها در مجلس شورای اسلامی، فاطمه حسینی، عضو لیست امید تهران و دختر  صفدر حسینی ، در کانال اصلاحات نیوز در میان نمایندگان لیست امید تهران، به عنوان کم کارترین نماینده انتخاب شد.
منبع: دانا
سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب: 6119
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *