800
۰

مدرس مجتمع آموزش عالی سراوان از کاندیداتوری شورای شهر انصراف داد

پازند مدرس مجتمع آموزش عالی سراوان صبح دیروز انصراف خود را جهت کاندیداتوری شورای اسلامی این شهرستان اعلام کرد.
rhewhse
rhewhse
به گزارش شستون، بنابر قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، شورا یکی از ارکان نظام می‌باشد و یکی از ویژگی‌های خاص شهرداری‌ها، حضور شورای شهر با این امکانات در کنار شهرداری‌ها است.
بر اساس مفاد قانون شهرداری و نیز قانون تشکیلات شورای اسلامی کشوری، شورای شهر یک مرجع تصمیم گیری و نظارتی است و در این مورد دارای اختیارات وسیعی است. یکی از مشکلاتی که در بحث شوراها وجود دارد این است که شوراها در خصوص نهادها ی خدماتی دیگر مانند برق و آب نمی‌توانند نظارت کنند.
برخی از وظایف شورای شهر، واجد جنبه‌های وضع مقررات است. برخی دیگر از وظایف آن، جنبه نظارتی و مراقبتی دارد.
مجید پازند یکی از مدرسین و مسئول امور ایثارگران مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان است و صبح دیروز انصراف خود را جهت کاندیداتوری شورای اسلامی شهر سراوان اعلام کرده است.
 
متن انصراف وی به شرح ذیل می باشد...
 
بسم الله الرحمن الرحیم
قُل لَنْ یُصیبَنا اِلاّ ما کَتَبَ اللهُ لَنا هُوَ مَوْلنا وَ عَلَی اللهِ فَلْیَتَوَّکَّلِ الْمُؤمِنُون. (سوره توبه- آیه 51)
بگو هرگز چیزی برای ما اتفاق نمی افتد مگر آنچه را خدا مقدر کرده باشد. اوست صاحب اختیار ما و مومنان فقط و فقط بر خدا توکل می کنند.
جناب آقای مهندس درویش نارویی
فرماندار و ریاست محترم هیئت اجرائی انتخابات شهرستان سراوان 
 با سلام 
احتراما، با عرض تحیات و آرزوی توفیق و سعادت برای دست اندرکاران امر خطیر پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا و دوره دوازدهم ریاست جمهوری و با اذعان به این که شرایط حساس اجتماعی ما را به حضور پر شور و احساس مسئولیت مضاعف جهت مقابله با تمامی ترفندهای دشمن وا داشته و حضور آحاد جامعه و دلسوزان انقلاب پر افتخار اسلامی را جهت مشارکت همه جانبه در امر هر دو انتخابات می طلبد و از طرفی امکان تداوم اینجانب در عرصه های دیگر خدمتگزاری به مردم شریف و نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم است، اکنون با تعظیم به مردم حماسه‌ساز و صبور و نجیب شهرستان سراوان بدینوسیله انصراف خود را جهت کاندیداتوری شورای اسلامی شهر سراوان اعلام می نمایم؛ و از همه دوستان و سروران و اقوام و همکاران و همفکران عزیز که همراه بودند و با حمایت و دلگرمی خود مرا مورد لطف قرار داده‌اند قدردانی می‌نمایم همچنین از تمامی عزیزانی که در هیات اجرائی و نظارت با احساس حضور در محضر حضرت سبحان نسبت به تایید صلاحیت افراد واجد شرایط  و بنده اقدام نموده و بذل عنایت فرموده اند، صمیمانه و صادقانه تقدیر می نمایم و ضمن تجدید میثاق مجدد با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری و برای تمامی دلسوزان و خادمین به مردم آرزوی توفیق و بهروزی می نمایم. انتظار و امید داریم مردم فهیم سراوان با حضور حداکثری در انتخابات و مشارکت بهترین‌ها را به‌عنوان وکیل خود به شورا شهر بفرستند تا منشأ خیروبرکت و آبادانی برای مردم نجیب و مظلوم سراوان شوند.
در پایان توجه همگان را به نامه بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) جلب می نمایم و بعنوان یک شهروند از منتخبین نهایی این انتخابات خواستار توجه بیشتر به این مهم نیز می باشم.
(( رهبر کبیر انقلاب در نامه ای به آقای سید محمدرضا سعیدی  در تاریخ 14 اسفند 1346 از نجف در خصوص لزوم ادای وظیفه این چنین می نویسد: انسان باید با هر منطقی باید ادای وظیفه کند. و در ادامه :
امید ان شاءالله تعالی در محلی که تشریف دارید وجود موثری بوده و مورد استفاده عمومی قرار گیرید. آن چه مهم است آن است که انسان با هر منطقی که بتواند خدمت کند و ادای وظیفه نماید که پیش وجدان خود شرمنده نباشد. وصول به مقاصد و عدم آن، بسته به اراده الهیه و به ما تکلیفی نیست. و آنچه مسلم است این جولان پایان دارد، و خداوند تعالی حفظ کیان اسلام را خواهد فرمود. از خداوند تعالی حسن عاقبت را خواستار است و از جناب عالی امید دعای خیر دارم. و در جای دیگری فرموده اند: اعمال شما بر حسب روایات عرضه داده می شود پیش رسول الله (ص)؛ اگر رسول الله دید شما خلاف کار هستید  چقدر ایشان ناراحت می شود؟ نخواهید که رسول الله ناراحت بشوند. قلب مبارک ایشان را مکدر نکنید. اگر یک وقت صفحه عمل من و شما را بردند و رسول الله دید که از غیبت و از تهمت و از فحش و امثال ذالک پر است ، جهت قلبش هم که او اطلاع دارد همه اش توجه به دنیاست، جهت اخلاق هم اخلاقیات فاسده، بغض و حسد و کینه –عرض می کنم-بدبینی نسبت به مردم، آن وقت یک هم چون چیزی ببیند، شاید در حضور ملائکه الله و در حضور خدای تبارک و تعالی خجالت بکشد که این شخص از پیروان شماست. از امت شماست. شما همه مرتبط به رسول خدا هستید. اگر چنانچه شما یک کار زشتی بکنید ممکن است خدای نخواسته یک وقت برخلاف دعا، نفرین مان بکند. و اگر چنانچه یک چیزی از شما واقع شده است ، جبران کنید. والسلام علیکم، روح الله الموسی الخمینی (ره)، صحیفه آفتاب جلد 2 ص43 و ص 75 )).
 
و من ا... التوفیق
مجید پازند
 
انتهای پیام/1675
چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب: 6431
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *