800
۰
خطیب جمعه سراوان:

برگزاری انتخابات نشانگر مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی/ رأی مردم نزد مسئولین امانت است

خطیب نماز جمعه شهرستان سراوان برگزاری انتخابات در کشور را نشانه مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.
ف
ف
به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان سراوان در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته (96/2/29) در جمع نمازگزان این شهرستان با اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات را مهم ترین مظهر مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی در ایران برشمرد و گفت : حضور و مشارکت پرشور مردم در این عرصه سیاسی بسیار حائز اهمیت است چرا که سرنوشت چهار سال آینده مردم امروز وابسته به حضور و مشارکت مردم در پای صندوق های رأی است.
 وی انتخابات را دموکراسی و آزادی بیانی عنوان کرد که نظام و ولایت فقیه در کشور به آن اعتنا کرده اند و یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران برگزاری انتخابات سالم است.
امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه رأی مردم یک امانت نزد مسئولین است، خاطر نشان کرد: همه مسئولین باید از رأی مردم امانت و مواظبت کنند تا هیچ گونه خدشه ای وارد نشود.
حجت الاسلام و المسلمین دهقان با اشاره به واجب بودن به پایبندی به نتیجه انتخاب، افزود: همه باید به منتخب مردم احترام گذاشته  و اگر در روز گذشته با هم رقابت می کردند از فردا با هم رفاقت کنند.
وی افزود: نامزدی که در انتخابات پیروز می شود باید با دیگر کاندیدها رابطه دوستانه برقرار کنند و در صدد رفع مشکل بیکاری و معیشت مردم باشد.
امام جمعه شهرستان سراوان  با توجه به اینکه چشم تمام دنیا به ویژه دشمنان اسلام و ایران امروز به صندوق های اخذ رأی در ایران است گفت: از دقایق آغازین انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا مردم با هیجان و شور مضاعف حضور داشتند که این خود نشانگر لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب است.
حجت الاسلام و المسلیمن در ادامه با اشاره به سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر ضمن گرامیداشت این روز، اظهار داشت: در سال 1361 رزمندگان اسلام با تمام قوا و جان فشانی این خطه از کشور عزیزمان را که 19 ماه در محاصره عراقی ها بود، نجات و دوباره به میهن بازگردانند.
انتهای پیام/
 
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب: 6863
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *