800
۰
امام جماعت مسجد فاطمه الزهرا (س) سراوان خبر داد

برگزاری کلاس های ایام فراغت کودکان و نوجوانان در سراوان

امام جماعت مسجد فاطمه الزهرا (س) سراوان از برگزاری کلاس های ایام فراغت کودکان و نوجوانان در مسجد علی ابن ابیطالب شهرستان سراوان خبر داد.
فتاقیتی
فتاقیتی
حجت السلام والمسلمین محسن حسین آبادی امام جماعت مسجد فاطمه الزهرا (س) شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون از برگزاری کلاس های ایام فراغت کودکان و نوجوانان در مسجد علی ابن ابیطالب این شهرستان خبر داد.
وی حفظ قرآن کریم، آموزش احکام، شعر کودکانه و نقاشی را از جمله کلاس های آموزشی کودکان و نوجوانان عنوان کرد و افزود: درجات بهشت بر اساس تعداد آيات قرآن تقسيم شده است و هر كس هر مقدار كه با قرآن آشنا باشد درجات بهشت را طى مى‌كند.
امام جماعت مسجد فاطمه الزهرا (س) سراوان با اشاره به اینکه داشتن حافظه قوى براى موفقيت در درس‌ها مؤثر است، اظهار داشت: خواندن قرآن و حفظ آن يكى از عوامل تقويت حافظه به شمار مى‌رود.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: اگر بخواهيم از علوم و معارف بى‌كران قرآن بهره ببريم، باید به ترجمه و تفسير آن توجه كنيم، تا در پرتو معارف الهى و عمل به آن‌ها اجر و ثواب دنيايى و آخرتى را نصيب خود کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین حسین آبادی با اشاره به فرمایشات امام علی (ع) تصریح کرد: بارورى و رشد ايمان با قرآن خواندن به دست مى‌آيد.
وی اظهار داشت: در هر خانه که قرآن زیاد خوانده شود، خیر و برکت آن خانه زیاد می شود و همه اهالی آن مشمول عنایت گسترده الهی خواهند شد.
امام جماعت مسجد فاطمه الزهرا (س) سراوان با اشاره به فرمایشات پیامبر اکرم (ص) گفت:  هر كس قرآن بخواند، گويى به مرتبه پيامبرى رسيده است، جز آن كه بر او وحى نمى‌شود.
وی در پایان با بیان اینکه کلاس های آموزشی کودکان و نوجوانن از ششم خرداد ماه از ساعت 8 الی 10 صبح در مسجد علی ابن ابیطالب و بعد از نماز مغرب و اعشا در مسجد فاطمه الزهرا (س) سراوان برگزار می شود، اظهار داشت: خانواده ها این فرصت را مقتنم بشمارند و آینده کودکان خود را با آموزه های دینی و قرآنی تضمین کنند.
انتهای پیام/1675
شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب: 7009
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *