800
۰
در جلسه کمیته برنامه ریزی سال 96 مطرح شد

تخصیص ردیف بودجه به بیمارستان 32 تختخوابی شهر سوران جهت ادامه احداث

جلسه کمیته برنامه ریزی سال 96 شهرستان سیب و سوران با حضور فرماندار شهرستان و جمعی از مدیران استانی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
tjrdjrd
tjrdjrd
به گزارش شستون، کمیته برنامه ریزی سال۹۶ شهرستان سیب وسوران به ریاست عبدالصمدعیسی زاده فرماندار و باحضور اعضای شورای اداری و جمعی از مدیران استانی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
در این جلسه عیسی زاده با بیان اینکه به منظور خدمات رسانی بهتر و مطلوب تر و ایجاد رضایت مندی بیشتر مردم شهرستان از خدمات ارائه شده، دولت در سال۹۴ اقدام به تعریف ۴ پروژه تاثیر گذار که از نیازهای اساسی شهرستان بودند و اظهار داشت: این پروژه ها عبارتند از احداث پروژه راه پسکوه به خاش، مجتمع آبرسانی به 100 روستای دشت سوران، بیمارستان ۳۲ تختخوابی سوران و انتقال آب از سد ماشکید به شهرهای سوران و هیدوچ.
وی ادامه داد: راه پسکوه به خاش در اردیبهشت ماه سال جاری به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
فرماندار شهرستان سیب و سوران گفت: پروژه آبرسانی به 100 روستای سوران در حال اجرا می باشد که با اتمام این پروژه ضریب بهره مندی روستاییان شهرستان از آب شرب بهداشتی از ۵۷درصد به ۸۳درصد خواهد رسید که از میانگین استانی بالاتر خواهد بود.
عیسی زاده با اشاره به اینکه بیمارستان ۳۲ تختوابی شهر سوران که در دولت قبل احداث آن شروع شده بود و متاسفانه دارای هیچگونه مصوبه و ردیف بودجه ای نبود اذعان داشت: با اهتمام استاندار استان سیستان و بلوچستان این پروژه دارای مصوبه و ردیف بودجه ای شده و در حال احداث می باشد.
وی بیان کرد: پروژه خط انتقال آب به شهرهای سوران و هیدوچ که عملیات اجرایی آن با احداث تاسیسات تصفیه خانه شروع شده و در حال انجام است.
فرماندار سیب و سوران در پایان گفت: مجموع اعتبارات سال۹۶شهرستان از محل اعتبارات تملک دارایی استان، توازن منطقه ای و دو درصد نفت و گاز مبلغی بیش از ۴۱میلیارد تومان می باشد که شامل ۲۲فصل، ۵۲ برنامه و ۱۵۶ پروژه می باشد که نسبت به سال گذشته افزایش خوبی دارد.
 
انتهای پیام///
دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب: 7612
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *