800
۰
فرماندار شهرستان مهرستان:

آمادگی لازم جهت مواجهه با حوادث احتمالی را داریم

فرماندار شهرستان مهرستان با اشاره به بارندگی های اخیر در مهرستان و انسداد مسیر های مواصلاتی مهرستان به سرباز و مهرستان به ایرانشهر تصریح کرد: اعضای ستاد بحران آمادگی لازم جهت مواجهه با حوادث احتمالی را دارند.
jhfjv
jhfjv
رشید پارسایی فرماندار شهرستان مهرستان در گفت و گو با شستون با اشاره به بارندگی های اخیر در مهرستان و انسداد مسیر های مواصلاتی مهرستان به سرباز و مهرستان به ایرانشهر تصریح کرد: اعضای ستاد بحران آمادگی لازم جهت مواجهه با حوادث احتمالی را دارند.
وی با اشاره به اینکه  پیرو اخطاریه جوی شماره 4 مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان هماهنگی و ابلاغ به مدیریت بحران شهرستان مهرستان انجام شده است، افزود: در جهت آمادگی لازم به منظور هرگونه حادثه احتمالی تمهیدات لازم اتخاذ شده است.
فرماندار شهرستان مهرستان خاطر نشان کرد:  باران رحمت الهی که در 22 تیر ماه ساعت 14 شروع به باریدن کرد در ایستگاه این شهرستان 6 میلیمتر و در ایستگاه چاهوک 7 میلیمتر باران ثبت شده است.
 وی تصریح کرد: ادامه بارش ها باعث طغیان رودخانه های فصلی شد و محور مهرستان به سرباز از ساعت 19:30 الی 23:30 مسدود شد.
پارستایی ادامه داد: با تداوم بارندگی در روز جمعه 23 تیر ماه کلیه دستگاههای از جمله گشت راهداری، جمعیت هلال احمر، اموربرق و سایر اعضای عضو ستاد بحران ضمن آمادگی کامل تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
وی با اشاره به بارش باران در برخی مناطق مهرستان اذعان داشت:  میزان بارندگی مرکز شهرستان 4/5 میلیمتر،کشک 5میلیمتر، مولتان 24میلیمتر و چاهوک 16 میلیمترکه در رودخانه ماشکید جاری شده و در ساعت 19:28 به روستای قادر آباد رسیده است.
فرماندار مهرستان در پایان با اشاره به اینکه تاکنون گزارش خسارت ناشی از بارش باران و طغیان رودخانه ماشکید نداشته ایم،‌ گفت: در 23 تیر  ماه از ساعت 21 مسیر های مهرستان به سرباز و مهرستان به ایرانشهر به دلیل طغیان رودخانه ماشکید تا اطلاع ثانویه مسدود اعلام شده است.
انتهای پیام/1675
شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب: 7798
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *