800
۰

سراوان در محاصره متکدیان اتباع بیگانه/ گسترش روز افزون تکدی گری موجب سلب آرامش شهروندان شده است

در روزهای اخیر تعداد متکدیان در شهرستان مرزی سراوان به قدری افزایش یافته است که این شهر در تصرف این افراد بیگانه در آمده است.
سراوان در محاصره متکدیان اتباع بیگانه/ گسترش روز افزون تکدی گری موجب سلب آرامش شهروندان شده است
 به گزارش شستون؛ شهرستان مرزی سراوان که بیشترین مرز خاکی را با کشور پاکستان دارد و هر از چند گاهی شاهد هجمه های منفی هستیم.
از جولان مواد غذایی، نوشیدنی، ادویه، مخدرهایی همچون پان  و لوازم آرایشی در این شهرستان مرزی بگذریم، این بار حضور گسترده متکدیان که گفته می شود اغلب تبعه کشور پاکستان می باشند که به صورت غیر مجاز وارد کشور شده اند، برای شهروندان این شهر مشکلاتی را به وجود آورده است.
این افراد با لباس های مندرس و ظاهری آشفته، از احساسات مردم دلسوز و نوع دوست این شهرستان سوء استفاده کرده  و روزانه مقدادیر زیادی پول را از این راه دریافت می کنند.
یکی از شهروندان سراوانی در گفت و گو ضمن ابراز گلایه مندی از حضور روز افزون متکدیان در معابر این شهرستان، اظهار کرد: در تمامی ایام هفته در برخی از ساعات روز تعداد زیادی به درب خانه ها مراجعه و تقاضای کمک می کنند.
وی افزود: این افراد اغلب در ظهر و بعدازظهر به درب خانه ها می روند که با این کار آرامش شهروندان را دچار اختلال کرده اند.
این شهروند سراوانی ادامه داد: معمولا یک خانم همراه چند کودک و نوزاد برای گدایی به درب خانه ها می روند و از احساسات مردم سوء استفاده می کنند.
یکی دیگر از شهروندان سراوانی گفت: در بسیاری از خیابان شهر متکدیان زیادی مشاهده می شود که وضعیت اسفناکی را به وجود آورده اند.
 وی اظهار کرد: در کنار داروخانه ها، نانوایی ها، فروشگاه های بزرگ و جایگاه های سوخت متکدیان زیادی دیده می شود که گاها این افراد می توانند عامل شیوع بیماری های واگیر دار باشند و بهداشت و امنیت جامعه را به خطر بیاندازند.
این شهروند سراوانی در پایان خواستار رسیدگی و پاکسازی شهر از متکدیان بیگانه از مراجع مربوطه شد.
 
 
انتهای پیام/ الف.د
يکشنبه ۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 11295
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *